ادغام شرکت Source3 با فیس بوک

رسانه کلیک - فیس بوک، استارتاپ سورس۳ (Source3) را خریداری کرد. تمرکز این استارتاپ در مدیریت مالکیت معنوی و مبارزه با محتواهای سرقتی است.

ادغام شرکت Source3 با فیس بوک

این استارتاپ که در سال ۲۰۱۴ و با تمرکز بر تولید محتواهای سه-بعدی شروع به کار کرد، زمینه‌هایی برای حق مالکیت معنوی تولیدکنندگان محتوا فراهم کرده است. بنیان‌گذار این استارتاپ از ادغام شرکت خود با فیس‌بوک ابراز خوشحالی کرده است.

شرکت سورس۳ پس از ادغام با فیس‌بوک، دیگر مانند یک شرکت مستقل به فعالیت خود ادامه نمی‌دهد. مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک می‌گوید: «ما به دنبال راه‌هایی هستیم تا اکوسیستم محتوای ویدئویی را ارتقا دهیم و می‌خواهیم با تولید محتوای ویدئویی، مردم، فیس‌بوک را محلی برای دیدن ویدئوهای جالب و مرتبط ببیند. درست مانند ویدئوهایی که دوستانشان در فیس‌بوک قرار می‌دهند».

سال گذشته فیس‌بوک به منظور حفظ محتوای ویدئویی اقداماتی انجام داده بود که از جمله می‌توان به طرح مدیریت حقوق اشاره کرد. این طرح مجموعه‌ای از ادمین‌ها و ابزارهای گردش کار را در اختیار دارد که به ناشران و سازندگان محتوای ویدئویی کمک می‌کند تا از محتوای ویدئوها در فیس‌بوک محافظت کنند.

سخنگوی فیس‌بوک می‌گوید: «بسیار خوشحال هستیم که با تیم حرفه‌ای سورس۳ همکاری می‌کنیم. این تیم کارهای قابل قبولی در عرصه نام تجاری و حقوق مادی و معنوی انجام داده است».

ارسال نظر