اسپک از عینک واقعیت مجازی تا شدنی خود در CES 2016 رونمایی کرد

گفته می‌شود که واقعیت مجازی "اتفاق مهم بعدی" دنیای فناوری است و در سال گذشته چندین شرکت از نمایشگرها و هدست‌های واقعیت مجازی خود رونمایی کردند. تا به حال، گوگل هنوز یکی از ارزان‌ترین هدست‌ها را که از مقوا ساخته شده است به نام Cardboard در اختیار دارد. هدست Gear VR سامسونگ نیز یک تجربه فوق‌العاده را به شما ارزانی می‌کند (برخلاف Cardboard گوگل، نیاز به استفاده از دست در این هدست نیست).

اسپک از عینک واقعیت مجازی تا شدنی خود در CES 2016 رونمایی کرد

هدست Gear VR سامسونگ نیز یک تجربه فوق‌العاده را به شما ارزانی می‌کند (برخلاف Cardboard گوگل، نیاز به استفاده از دست در این هدست نیست).

امروز در لاس‌وگاس و در نمایشگاه CES، اسپک از هدست واقعیت مجازی خود به نام Pocket VR رونمایی کرد. این اولین هدست واقعیت مجازی است که می‌تواند تا شده و در جیب شما قرار بگیرد، به همین دلیل هم نام آن را VR جیبی گذاشته‌اند.

علاوه بر VR جیبی شما می‌توانید از یک قاب جذاب هم بهره‌مند شوید. مایلز پرکینز، معاون ارتباطات برندینگ شرکت Jaunt گفته است:"با ترکیب طرح‌های ابتکاری اسپک و محتوای درجه یک جونت، ما بهترین تجربه واقعیت مجازی ممکن را برای تمام کاربران فناوری خلق کرده‌ایم."

Pocket VR با هدست واقعیت مجازی گوگل سازگار است. اسپک می‌گوید که این محصول با قاب محافظ کندی‌شل گریپ در بهار سال جاری عرضه خواهد شد. علاوه بر این، محصول یاد شده برای آیفون‌های 6S و 6S پلاس و همچنین گلکسی S6 سامسونگ نیز در دسترس خواهد بود. قاب کندی‌شل گریپ، بخشی از Pocket VR است، به همین دلیل متأسفانه نمی‌تواند با هر دستگاه اندرویدی کوچک‌تر از 6 اینچ هماهنگ شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول حدوداً 69.95 دلار است که هم قاب و هم هدست VR را شامل می‌شود.

Speck-PocketVR-AH-5

ارسال نظر