ویژگی بی‌نظیر پیکسل ۲؛ از موبایل خود بیشتر سؤال بپرسید!

رسانه کلیک - گوگل به تازگی از پرچم‌داران خود رونمایی کرده که علی رغم برخی ضعف‌هایی که دارند، از مشخصات بسیار بی‌نظیری نیز برخوردار هستند. امکانات Pixel 2 نیز بسیار جالب توجه است.

ویژگی بی‌نظیر پیکسل ۲؛ از موبایل خود بیشتر سؤال بپرسید!

امروزه برندهای مختلفی در صنعت تلفن‌های هوشمند فعالیت دارند که دستگاه‌های خود را با مشخصاتی حیرت‌انگیز به بازار عرضه می کنند. اما نحوه ارائه خدمات این برندها، خود به نوعی هنر محسوب می‌شود. در این بین گوگل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات Pixel 2 را بی‌نظیر طراحی کرده است.

مدل Pixel 2 با شعار «از موبایل خود بیشتر سؤال کنید» رونمایی شد. در این گوشی از دستیار دیجیتالی گوگل استفاده‌های فراوانی شده است. کاربران این مدل می‌توانند با کمک دستیار دیجیتالی این شرکت، هر آنچه را که از موبایل خود احتیاج دارند، درخواست کنند.

شعار دیگر Pixel 2 «از موبایل خود امکانات بیشتری طلب کنید» است. گوگل در واقع به دنبال آن است که کاربران با این مدل، امکاناتی مانند حالت شب در دوربین دستگاه، قابلیت شارژ سریع و مواردی از این دست را به سادگی انجام دهند. البته این مدل از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند.

جالب است بدانید گوگل از بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف آیفون استفاده کرده و با وجود اینکه از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، اما با ایجاد حافظه ابری در این مدل، ظرفیت فوق‌العاده‌ای در ذخیره فایل‌های مختلف به دستگاه داده است. این مدل برخلاف آیفون که با ذخیره تصاویر پس از مدت کوتاهی پر می‌شود، حافظه بیشتری برای ذخیره فایل در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد.

مشخصات این مدل در نوع خود بسیار جذاب است و از میان آن می‌توان به دوربین آن اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به خصوص اینکه در Pixel 2 به جای استفاده از دوربین‌های دوگانه از یک دوربین بهره گرفته شده است.

شایان ذکر است؛ این مدل با نقطه ضعف‌هایی همراه است و گوگل اعلام کرده در آپدیت ماه نوامبر، تمامی عیوب پرچم‌دار خود را برطرف می‌کند.

منبع: slashgear

ارسال نظر