هدفون تناسب اندام جدید Misfit به نام Specter رونمایی شد

من توانستم هدفون جدید  Misfit یعنی Specter را به خوبی در اتاق هتل لاس وگاس ببینم. این هدفون واقعا کوچک بوده و یک جفت گوشی فلزی کوچک دارد.

هدفون تناسب اندام جدید Misfit به نام Specter رونمایی شد

به گزارش کلیک به نقل از سی نت، یک قطعه جعبه شکل کوچک با یک گیره فلزی که دکمه ای روی آن نصب شده در مجموعه این هدفون وجود دارد. من از مسئولین این شرکت سوال کردم که آیا این هدفون قابلیت اندازه گیری ضربان قلب از طریق گوش ها (چیزی که خیلی از محصولات مشابه دارند) را دارد که پاسخ آن ها منفی بود.

jgmisfitspecter

هدفون Misfit Specter برای من کمی اسرار آمیز است. Misfit که یک شرکت تناسب اندام و سبک زندگی تکنولوژیک است توسط گروه Fossil که در واقع سازنده ساعت هستند ایجاد شد. و حالا آن ها یک هدفون بلوتوثی تناسب اندام ساخته اند. هدفون Specter به صورت خودکار گام های شما را می شمارد و حتی به صورت مرموزی خواب شما را توسط یک حسگر شتاب سنج داخلی زیر نظر می گیرد. شما میتوانید آن ها را در طول پرواز های طولانی روی گوشتان گذاشته وخر و پف های خود را ضبط کنید! دکمه مرکزی موجود روی Specter امکان خاموش و روشن کردن هدفون را فراهم می کند. این هدفون با یکبار شارژ تا 10 ساعت قابل استفاده است.

misfit-fossil-6399

Misfit معتقد است صدای dual-driver دستگاه Specter به خوبی قابلیت حرفه ای Etymotic و Shure عمل می کند. متاسفانه من شانس تست کردن و گوش دادن با آن را پیدا نکردم. طبق گفته Misfit آن ها با یک شرکت تکنولوژی صوتی دیگر همکاری داشته اند که مالک آن چهار بار در رقابت ساخت موزیک در جهان برنده شده است.

هنوز قیمت و یا زمان دقیقی برای ارائه این محصول ارائه نشده است. ولی Misfit می گوید قیمت آن بین 100 تا 200 دلار خواهد بود. اما واقعا چرا من باید به جای استفاده از یک دست بند ردیاب سلامتی از این هدفون استفاده کنم؟ به خصوص اینکه این هدفون بر خلاف مدل های مشابه توانایی اندازه گیری ضربان قلب را ندارد.

منبع: CNET

ارسال نظر