قابلیت پیچیده اسپاتیفای عادت کاربران را تغییر می‌دهد

رسانه کلیک - قابلیت پیچیده اسپاتیفای تحت عنوان پلی لیست های Wrapped قرار است عادت کاربران را هنگام گوش دادن به موسیقی تغییر دهد.

قابلیت پیچیده اسپاتیفای عادت کاربران را تغییر می‌دهد

قابلیت پیچیده اسپاتیفای با عنوان پلی لیست های Wrapped یکی از جالب ترین بخش های این سرویس پخش موسیقی به حساب می‌آید که شامل اطلاعات منحصر به فردی برای کاربران است. آمارهای اسپاتیفای نشان می‌دهد که کاربران کدام آهنگ را بیشتر گوش کرده‌اند و به طور کل هر کاربر چه مقدار زمان را برای گوش کردن به آهنگ های هر خواننده یا هنرمند صرف کرده است.

قابلیت پیچیده اسپاتیفای با عنوان Wrapped از این پس جایگزین قابلیت پلی لیست های سفارشی هر سال شده است. در این بخش کاربران می‌توانند حجم موسیقی های گوش داده شده، زمان صرف شده برای آهنگ ها و تعداد هنرمندان مورد علاقه را ببیند.

در انتهای این بخش کاربران می‌توانند 30 قطعه موسیقی را که در سال 2017 منتشر شده و کاربران از وجود آنها خبر ندارند، مشاهده کنند. همین مسئله می‌تواند به قابلیت پیچیده اسپاتیفای امکان تغییر عادت کاربران برای گوش کردن به موسیقی را ارائه کند.

اسپاتیفای در حال حاضر بیش از 140 میلیون کاربر فعال دارد که از طریق عادات گوش کردن و همچنین سلیقه موسیقایی آنها می‌تواند موسیقی های جدیدی را پیشنهاد دهد.

آمارهای نشان داده شده در قابلیت پیچیده اسپاتیفای حاکی از آن است که یکی از آهنگ های پرطرفدار سال 2017 بیش از 3.1 میلیارد بار از طریق این سرویس موسیقی پخش شده است.

اسپاتیفای بر اساس این آمارها همچنین می‌تواند میزان دقیق محبوبیت هنرمندان، آلبوم ها و همچنین آهنگ های مختلف را اعلام کند. تعداد زیاد جامعه کاربری و محبوبیت روزافزون این سرویس موسیقی باعث شده تا آمارهای ارائه شده در قابلیت پیچیده اسپاتیفای با گذشت زمان دقیق تر شده و این سرویس موسیقی توان پیشنهاد دادن آهنگ های بهتری را به کاربران داشته باشد.

ارسال نظر