قیمت خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای به مدت محدود پایین آمد

رسانه کلیک - با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال میلادی، قیمت اکانت پرمیوم اسپاتیفای به مقدار 20 دلار کاهش پیدا کرد و کاربران برای مدت محدود می‌توانند با پرداخت 99 دلار، از اکانت سالانه این سرویس پخش موسیقی استفاده کنند.

قیمت خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای به مدت محدود پایین آمد

اسپاتیفای به تازگی قیمت حساب کاربری ویژه خود را به مقدار 20 دلار کاهش داد. این سرویس پخش موسیقی اعلام کرده که تخفیف جدید شامل تمامی کاربران سرویس اسپاتیفای می‌شود. بر همین اساس، تمام کاربران، از افرادی که تا پیش از این حساب کاربری ویژه داشته اند تا کسانی که مدت زمان تست دو ماهه اکانت پرمیوم اسپاتیفای را استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت 99 دلار برای دوازده ماه از آرشیو موسیقی ها و لیست پخش های هوشمند این سرویس بهره‌مند شوند.

ارائه تخفیف برای اکانت پرمیوم اسپاتیفای نشان از آن دارد که این سرویس پخش موسیقی در صدد تنگ تر کردن عرصه رقابت میان سرویس های مشابه نظیر اپل موزیک است؛ به همین دلیل تخفیف ویژه پایان سال اسپاتیفای باعث شده تا هزینه عضویت در این سرویس پخش موسیقی از سرویس مشابه ارائه شده توسط اپل ارزان تر شود.

اسپاتیفای پیش از این نیز با ارائه خدمات ویژه و ارزان قیمت تر تلاش های خاصی برای رقابت با Apple Music کرده بود. همچنین ارائه نسخه کلاینت اپلیکیشن اسپاتیفای در تعداد بیشتری از دستگاه های مجهز به سیستم پخش صدا و ارتباط اینترنت باعث شده تا میزان محبوبیت اسپاتیفای بیشتر از رقبایش شود.

گفتنی است؛ این تخفیف شامل کاربران دارای حساب کاربری خانوادگی اسپاتیفای نمی‌شود و افرادی که در حال حاضر دارای اکانت خانوادگی هستند، تا زمان پایان یافتن مدت ارائه سرویس خود نمی‌توانند از این تخفیف بهره مند شوند.

تخفیف یاد شده به مناسبت پایان سال میلادی در نظر گرفته شده و به احتمال زیاد در مدت کوتاهی برداشته شود. علاوه بر این، کاربرانی که اکانت پرمیوم اسپاتیفای را در این پیشنهاد ویژه خریداری کنند، به احتمال زیاد شانس تمدید حساب کاربری خود را با قیمتی ویژه برای سال بعد دارند، چرا که اسپاتیفای احتمالاً تخفیف ویژه خود را برای کریسمس 2019 تکرار خواهد کرد.

منبع: theverge

ارسال نظر