هفته آینده منتظر اندروید 6 برای Sprint HTC One M9 باشید

اگر شما از مشتریان شرکت HTC هستید و در حال حاضر از گوشی One M9 این شرکت استفاده می کنید ما خبر های خوبی برای شما داریم.

هفته آینده منتظر اندروید 6 برای Sprint HTC One M9 باشید

به گزارش کلیک، این خبر توسط معاون بخش تولید HTC یعنی "مو ورسی" اعلام شده است. روز جمعه آقای ورسی پرسشی در مورد آپدیت اندروید 6 برای HTC One M9 دریافت کرد. ایشان در پاسخ به این پرسش جواب داد که اواسط هفته آینده ارائه آپدیت اندروید 6 برای این گوشی آغاز می شود.

اندروید 6 دارای قابلیت Doze است. با این قابلیت خاص وقتی که گوشی در حال استفاده نباشد اندروید گوشی را به یک حالت خواب عمیق برده و مدت زمان حالت آماده به کار و عمر باتری را افزایش می دهد. در این آپدیت همچنین نحوه مجاز کردن دسترسی اپلیکیشن ها به قسمت های مختلف گوشی نیز تغییر کرده است. در اندروید 6 می توانید با نصب هر اپلیکیشن یک به یک دسترسی ها را بررسی کرده و آن ها را مجاز یا غیر مجاز کنید. برای مثال میتوانید به یک اپلیکیشن مجوز استفاده از GPS را بدهید ولی دسترسی آن به اینترنت گوشی را غیر مجاز کنید. این یکی از بهترین ویژگی های امنیتی اندروید 6 است که در نسخه های قبلی وجود نداشت. همچنین با قابلیت Google Now on Tap می توانید محتواهای مورد نظر خود را جستجو کرده و گوشی پاسخ هایی متناسب با آن چه در آن زمان روی صفحه در حال نمایش بوده است، به شما خواهد داد.

علاوه بر مدل Sprint گوشی HTC One M9 نیز از روز دوشنبه دریافت آپدیت اندروید 6 را از کانادا آغاز خواهد کرد. وقتی شما نوتیفیکیشن آماده بودن آپدیت را روی گوشی خود دریافت کردید قبل از دانلود و نصب آن باید گوشی خود را به اینترنت Wi-Fi متصل کنید. همچنین شما باید مطمئن شوید باتری گوشی شما حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد.

منبع: phonearena.com

ارسال نظر