معرفی بازی موبایل Lara Croft GO

لارا کرافت شخصیت محبوب مجموعه بازیهای دنیای بازیهای رایانه ای Tomb Raider (مهاجم مقبره) است که همه علاقه مندان به دنیای بازی های رایانه ای حداقل یکبار در طول زندگی خود یکی از نسخه های آن را بازی کرده اند. این بار لارا کرافت با فضایی متفاوت به دنیای بازیهای موبایل بازگشته تا همگان را شگفت زده کند.

معرفی بازی موبایل Lara Croft GO

بازی فضای ماجراجویی دارد و شما را به اعماق یک دنیای فراموش شده می برد. در طول بازی شما در میان ویرانه های یک تمدن تاریخی، پرده از اسرار برخواهید داشت و با چالش های مرگبار روبرو خواهید شد تا افسانه ملکه ونوم را کشف کنید. در مراحل ابتدایی، طریقه کنترل قهرمان بازی را یاد می گیرید. پله به پله در میان انبوهی از خرابه های سنگی او به شما می آموزد که چگونه حرکت کنید، اهرم ها را فعال کنید و چگونه در برابر خطرات فردی و دشمنان عکس العمل نشان داده و از خود مراقبت کنید. به طور کلی ترکیبی از اتفاقات مرگباری که ممکن است رخ دهد را به شما نشان می دهد.

همه اتفاقات این بازی برمبنای Swipe کردن رخ می دهد. وقتی شما حرکت نکنید، دنیا می ایستد، اما به محض حرکت شما و کشیدن انگشت خود برروی صفحه هرچیزی در محیط واکنش نشان میدهد.

وظیفه اصلی شما کمک کردن به لارا کرافت است تا با سلامت کامل مسیر بازی را طی کند و معماهایی را حل کند که بصورت پلکانی پیچیده تر و دشوارتر می شوند. تله ها در مراحل ابتدایی بازی به سادگی پیدا می شوند. اگر شکافی برروی کاشی ها دیدید، حواستان باشد که دوبار از روی آن رد نشوید چرا که دچار دردسر می شوید. چاله های مرگبار، مارهایی که هرچیزی در کاشی های مقابلشان باشد مورد اصابت قرار می دهند، مارمولکهای غول پیکر که لارا کرافت را تعقیب می کنند، گشت زنی عنکبوتیان، تخته سنگ ها، تله ها و بسیاری موارد دیگر خطراتی هستند که پیوسته شما را تهدید میکنند. استفاده از مجموعه ای از ابزارهای کوچک در بازی توسط سازنده شما را تحت تاثیر قرار میدهد. مثلا آن شکافهای کف زمین فقط برای این نیست که نگذارد شما به پایین سقوط کنید بلکه پناهگاهی است تا جان شما را در لحظه از حمله دشمنان در امان نگه دارد. مجموعه مراحل این بازی بصورت قطعات پازل به هم پیوسته است. در یک مرحله شما یاد می گیرید که چگونه نوعی خاص از دشمنان خود را از بین ببرید اما در مرحله دیگر با کشتن همان دشمن به پایان رساندن آن بخش از بازی و سعود به مرحله بعدی غیر ممکن خواهد شد. البته شما در برابر حل معماهای بازی زیاد درگیر نمی شوید و با استفاده از هوش خود و کمی آزمون و خطا معماها را حل خواهید کرد.
مناظر و صداها در بازی بسیار تاثیرگذار و قابل توجه است. صحنه های بازی به شکل تئاترگونه نمایش داده میشود که با درختها و کوههایی به شکل سایه، حشرات و فضای سنگی توام با مناظر دیگر نگاهی اجمالی از یک جهان مرموز را بوجود آورده است.

بیشتر از این نمیخواهیم شما را از تمام معماها و اتفاقات بازی مطلع کنیم. اگر میخواهید در اوغات فراغت خود از بازی کردن لذت ببرید یا آخر هفته خود را با یک بازی خوب سپری کنید، همین حالا محصول جدید شرکت Square Enix را دانلود کنید. این بازی بصورت همزمان برای تمام سیستم عامل های موبایل از قبیل iOS ، اندروید و ویندوز فون با قیمت 4.99 دلار منتشر شده است.

ارسال نظر