بروزرسانی جدید نسخه آلفا بازی Star Citizen عرضه شد

عنوان بزرگ استودیوی Cloud Imperium Games، بازی Star Citizen، که با کمک های مردمی تا به امروز درآمد بسیار خوبی داشته است، توانسته بسیاری از گیمرها را به سمت خود بکشد.

بروزرسانی جدید نسخه آلفا بازی Star Citizen عرضه شد

به گزارش کلیک،استودیوی Cloud Imperium Games برای بهتر شدن این عنوان اخیرا بروز رسانی آلفا شماره 2.0 این عنوان را به صورت رسمی منتشر کرده است. این بروز رسانی هم اکنون برای کاربران و گیمرها در دسترس قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بروز رسانی، با رسانه کلیک همراه باشید.

خالق بازی زیبای Star Citizen، آقای Chris Roberts، پس از انتشار این آپدیت، در رابطه با بروز رسانی شماره 2.0 بازی Star Citizen اعلام کرد:

"بروز رسانی آلفای شماره 2.0 یک دستاورد بزرگی برای بازی بزرگ Star Citizen محسوب می شود. در این آپدیت طرفداران و گیمرهایی که منتظر عرضه نسخه نهایی این بازی هستند، می توانند بخشی از گیم پلی نسخه نهایی بازی Star Citizen را مشاهده کنید. در این بروز رسانی محتواهای زیادی را به بازی Star Citizen اضافه می کند. شما در این آپدیت نسخه آلفا می توانید به مناطق جدید سفر کرده و در این منطق جدید با دشمنان خود مبارزه کنید. همچنین سه سفیه جدید به بازی اضافه شده است که کاربران بدون نمایش لودینگ صفحه از این سفیه ها استفاده کنند. شایان به ذکر است که تکنولوژی هایی در ساخت بازی Star Citizen استفاده شده که تا به امروز در هیچ کدام از بازی های ویدیویی به کار نرفته است!"

پس از انتشار بروز رسانی آلفای شماره 2.0 بازی Star Citizen، اطلاعاتی درباره این بروز رسانی منتشر شد که در زیر می توانید این اطلاعات منتشر شده را به صورت کامل مطالعه کنید.

  • EVA (فعالیت‌های زیاد فضایی) - با سفیه هایی که در بازی Star Citizen دارید، می توانید به مناطق جدیدی که در این بروز رسانی به بازی اضافه شده است، سفر کنید و با دشمنان خود مبارزه کنید. (این دشمنان طبق ادعای استودیوی سازنده کاملا جدید می باشند)
  • بیش از 20 برخوردهای تصادفی - مبارزه و اکتشاف های جدید (از دست داده لاشه و ایستگاه فضایی ای که آن ها را ترک کرده اند)
  • سفر کوانتومی - با سفیه‌های خودتات با حداکثر سرعت یعنی با سرعت نور به مناطق مختلف سفر کنید.
  • سفینه‌های جدید - سفیه های جدیدی با نام های Constellation، Retaliator و Vanguard در محیط های مختلف به جست و جو بپردازید. بنا به ادعای استودیوی سازنده این بازی، هیچگونه صفحه لودینگی برای استفاده از این سفیه ها وجود نخواهد داشت.

مناطق جدید برای جست و جو :

  • One planet -Crusader
  • Three moons
  • Three distinct space stations
  • One repair/restock station
  • Nine comm arrays

برای پیدا کردن آیتم های باقی مانده سفیه های دیگر و برای بدست آوردن مهمات در فضا و کمربند سیارک Yela به جست و جو بپردازید.

خدمت شما کاربران رسانه کلیک در قسمت بالا عرض کردیم که خالق بازی Star Citizen این بروز رسانی نسخه آلفا را همزمان با دستاورد بزرگ منتشر کرده است. این دستاورد بزرگ به کمک های مالی مردمی باز میگردد. سه سال گذشته بازی Star Citizen به صورت رسمی معرفی شد و تا به امروز کمک های مالی انجام شده برای این عنوان مبلغی نزدیک 100 میلیول دلار است که جمع آوری این مبلغ یک موفقیت بزرگ برای استودیوی Cloud Imperium Games محسوب می شود.

لازم به ذکر است که بازی محبوب Star Citizen موفق ترین بازی تاریخ در بدست آوردن کمک های مالی مردمی است! آقای Chris Roberts، خالق این بازی، در این خصوص اعلام کرد:

"ما از تمامی طرفداران و کسایی که از استودیو و بازی Star Citizen حمایت کردند، متشکر هستیم. حدود سه سال پیش که ما کمپین بازی Star Citizen را احداث کردیم شما طرفداران در این مدت از ما حمایت کردید و همراه ما بوده اید. شما طرفداران برای ایجاد هیجان و جذابیت در صنعت گیم کمک های زیادی را انجام داده اید. شما ما را در هر قدمی را که برای ساخت بازی Star Citizen برمیداشتیم، کمک می کردید. از شما سپاسگزاریم."

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی Star Citizen توسط کمپانی سازنده مشخص نشده است اما این کمپانی تمام وقت خود را بر روی ساخت این عنوان بزرگ گذاشته و روز به روز به محتویات بازی خود اضافه می کند. شایان به ذکر است که نسخه الفا 2.0 بازی Star Citizen هم اکنون برای سیستم عامل Microsoft Windows و Linux در دسترس می باشد.

در پایان این خبر، دیدگاه های شما کاربران کلیک در خصوص بروز رسانی جدید بازی Star Citizen چیست؟ آیا شما هم اکنون بازی Star Citizen را تجربه می کنید؟ این عنوان را چگونه ارزیابی می کنید؟ نظرات خود را در همین پست اعلام کنید.

ارسال نظر