Star Citizen را به مدت یک هفته رایگان بازی کنید

همان طور که اطلاع دارید، هم اکنون استودیوی Cloud Imperium Games مشغول ساخت بازی پرطرفدار Star Citizen است! بودجه ساخت این بازی توسط مردم صورت گرفته و با کمک های مردمی، سازندگان این عنوان خارق العاده و بزرگ را تولید می کنند. مدتی پیش استودیوی سازنده این عنوان به صورت رسمی اعلام کرد که این بازی برای تمامی افرادی که بابت ساخت آن کمک کرده اند، به صورت رایگان منتشر خواهد شد. حال طبق اطلاعات منتشر شده سازندگان بازی تایید کردند که بازی Star Citizen به مدت یک هفته برای تمامی گیمرها و کاربران به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Star Citizen را به مدت یک هفته رایگان بازی کنید

مدتی پیش استودیوی سازنده این عنوان به صورت رسمی اعلام کرد که این بازی برای تمامی افرادی که بابت ساخت آن کمک کرده اند، به صورت رایگان منتشر خواهد شد. حال طبق اطلاعات منتشر شده سازندگان بازی تایید کردند که بازی Star Citizen به مدت یک هفته برای تمامی گیمرها و کاربران به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، همان طور که در جریان هستید، نسخه بتای بازی بی نظیر Tom Clancy's The Division چند روز پیش در اختیار تمامی گیمرها و کاربران قرار گرفت. اگر شما فرصت نکردید تا نسخه بتای این بازی جدید کمپانی یوبی سافت را تجربه کنید، ایرادی ندارد چرا که بازی محبوب Star Citizen به مدت یک هفته به صورت رایگان در اختیار تمامی گیمرها و طرفداران این بازی قرار می گیرد و شما می توانید با دانلود این بازی، به مدت یک هفته این بازی بی نظیر را بازی کنید.

بازی Star Citizen از تاریخ 29 ژانویه سال میلادی جاری مصادف با جمعه 9 بهمن ماه 1394 به مدت یک هفته ( 5 فبریه سال میلادی 2016) به صورت رایگان منتشر خواهد شد. استودیوی Cloud Imperium Games این هفته را Free Fly نامیده است تا گیمرها بتوانند نسخه آلفای 2.1.2 بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. پس اگر شما یکی از طرفداران این بازی بی نظیر هستید، فرصت را از دست ندهید و هم اکنون این بازی را تجربه کنید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت های معتبر خارجی، هفته Free Fly به صورت زیر تعریف می شود:

Star Citizen Alpha 2.1.2 - این نسخه که با نام های Crusader یا mini-PU شناخته می شود، هسته اصلی جهانی است که ما در حال توسعه و ساخت آن هستیم. از ویژگی های این هسته اصلی می توان به وجود ایستگاه های فضایی و محیط های جدید و متنوع، ماموریت های بیشتر و جدید و کشف مکان های کشف نشده و موارد بیشتر اشاره کرد.

Arena Commander - یک فرمانده محیط در بازی وجود دارد که وظیفه آن توسعه مکانیک های پرواز در فضا است. همچنین این فرمانده در مبارزات کشتی و سفینه ها تعادل به وجود می آورد. این فرمانده در نقش مخالف های انسان ها و یا به عنوان یک هوش مصنوعی (به صورت تک نفره) وارد آن خواهید شد.

Social Module - در زمان کشف ArcCrop، در اولین محل فرود بر روی این سیاره می توانید با سایر کاربران و گیمرها در ارتباط باشید و آن ها را از کشف ArcCrop با خبر کنید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی Star Citizen، نام خود را ثبت کنید تا این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. برای مراجعه به این وب سایت، اینجا کلیک کنید. همان طور که در بالا اشاره کردیم، این بازی به کمک حمایت های مالی مردم تولید شده است و طبق آخرین گزاش های قابل دسترس، سرمایه عمومی این عنوان تا به امروز بیش از 100 میلیون دلار است. به همین خاطر اگر یک گیمر هستید، این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون برای تجربه بازی Star Citizen اقدام کنید.

مدتی پیش بروز رسانی ای با نام بروز رسانی آلفا نسخه 2.0 برای بازی Star Citizen منتشر شد و گیمرهایی که منتظر عرضه نسخه نهایی این بازی هستند، در این بروز رسانی می توانند بخشی از گیم پلی نسخه نهایی بازی Star Citizen را مشاهده کنند. در این بروز رسانی مناطق جدیدی برای جست و جو به بازی اضافه شده است. این مناطق عبارت اند از: One planet -Crusader، Three moons، Three distinct space stations، One repair/restock station و Nine comm arrays

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Star Citizen چیست؟ آیا شما تا به امروز موفق به تجربه بازی Star Citizen شدید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: PC Gamer

ارسال نظر