DLC بازی جنگ ستارگان شامل فیلم جنگ ستارگان 7 : نیروهای بیدار نیست

بی شک یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2015، بازی Star Wars Battlefront بود که مدتی پیش به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرت منتشر شد.

DLC بازی جنگ ستارگان شامل فیلم جنگ ستارگان 7 : نیروهای بیدار نیست

به گزارش کلیک ، پس از گذشت چند هفته، فیلم جدیدی از سری استار وارز به نام Star Wars 7: The Force Awakens منتشر شد که بسیاری از مردم منتظر عرضه این فیلم بودند. پس از انتشار این فیلم بسیاری از طرفداران این سری مشتاق عرضه بسته الحاقی این فیلم برای بازی استار وارز بتل فرانت بودند و به همین خاطر شایعه های مختلفی در سراسر فضای مجازی در خصوص عرضه بسته الحاقی جدیدی به نام Star Wars 7: The Force Awakens برای بازی محبوب Star Wars Battlefront، به گوش می رسید. متاسفانه این خبر توسط کمپانی الکترونیک آرت تکذیب شد و در حال حاظر هیچ گونه بسته الحاقی جدیدی برای این بازی منتشر نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

در زمان انتشار بازی Star Wars Battlefront، کمپانی الکترونیک آرت به رسمی اعلام کرده بود که بسته های الحاقی زیادی را برای این عنوان منتشر خواهد کرد و برای عرضه این بسته ها برنامه های زیادی خواهد داشت. در همین راستا بسیاری از طرفداران منظر عرضه بسته الحاقی جدیدی به نام Star Wars 7: The Force Awakens بودند که متاسفانه این بسته الحاقی هرگز منتشر نخواهد شد.

یکی از طرفداران بازی Star Wars Battlefront، در صفحه رسمی شبکه توییتر این عنوان از سازندگان بازی سوالی در خصوص اینکه "آیا بسته الحاقی جدیدی به نام برای بازی Star Wars Battlefront منتشر خواهد شد یا خیر؟" را پرسید. سرانجام رئیس ارتباطات استودیوی EA DICE در پاسخ به جواب این طرفدار گفت:

"تمرکز تیم سازنده بازی Star Wars Battlefront روی سه گانه فیلم های اصلی سری Star Wars خواهد بود."

از پاسخ رئیس ارتباطات استودیوی EA DICE می توان برداشت کرد که تنها قسمت های اصلی سری فیلم Star Wars در قالب بسته های الحاقی به بازی استار وارز بتل فرانت اضافه خواهد شد و هرگز شاهد عرضه دی ال سی های فرعی نخواهیم بود.

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی الکترونیک آرت و EA DICE از Season Pass بازی بی نظیر Star Wars Battlefront با قیمت 50 دلار رونمایی کردند. گیمرها و کاربران در صورت خرید Season Pass این بازی می توانند تمامی دی ال سی ها را به صورت رایگان دریافت کنند و نیازی نیست که گیمرها هر بسته الحاقی جدید را به صورت جداگانه خریداری کنند. بسیاری از گیمرها و کاربران با خرید Season Pass بازی استار وارز بتل فرانت، انتظار داشتند که محتویات های جدیدی که شامل فیلم های این مجموعه است، به بازی اضافه شوند. گویا کمپانی الکترونیک آرت قصد انجام چنین کاری را ندارد و فقط بر روی سه گانه فیلم های اصلی این مجموعه کار می کند و در آینده تمامی دی ال سی ها مربوط به سه گانه اصلی این سری خواهند بود.

در حال حاظر تنها بسته الحاقی Battle of Jakku بازی Star Wars Battlefront به صورت رایگان در دسترس گیمرها و طرفداران این بازی قرار دارد که داستان Battle of Jakku به هفت سال پیش از اتفاقات فیلم Star Wars: The Force Awakens باز می گردد. این بسته الحاقی هم اکنون برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی به صورت رایگان در دسترس می باشد.

امیدوار هستیم که کمپانی الکترونیک آرت در بازی بعدی بر روی فیلم Star Wars 7: The Force Awakens تمرکز کند و بتوانیم اتفاقات این فیلم را در قالب بازی تجربه کنیم. شایان به ذکر است که تنها بازی ای که بر اساس فیلم Star Wars 7: The Force Awakens قابل دسترس می باشد، بازی Disney Infinity 3.0 است و شما علاقه مندان می توانید این بازی را هم اکنون تجربه کنید.

در پایان این خبر، خدمت شما کاربران عزیز رسانه کلیک عرض می کنیم که بازی Star Wars Battlefront در تاریخ 17 نوامبر سال میلادی جاری (2015) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی NPD، این عنوان از نظر فروش (پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر) در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیدگاه شما در خصوص بازی Star Wars Battlefront چیست؟ آیا شما منتظر عرضه بسته الحاقی Star Wars 7: The Force Awakens بودید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر