سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront ۲ مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت «انویدیا» به تازگی مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront ۲ را جهت اجرا آن در رزولوشن های مختلف اعلام کرد.

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront ۲ مشخص شد

روز گذشته (۱۷ آبان)، شرکت الکترونیک آرتز به وعده خود عمل کرد و با همکاری استودیوی دایس نسخه آزمایشی و صد البته کامل بازی استار وارز بتل فرانت ۲ را در دسترس کاربران و مشترکین سرویس های «الکترونیک آرتز اکسس» و «اوریجین اکسس» قرار داد. از این رو، کاربران سرویس های مذکور هم اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه ایکس باکس لایو و اوریجین به صورت رایگان نسبت به دریافت این عنوان ویدیویی اقدام کنند.

چنانچه عضو یکی از سرویس های EA Access و یا Origin Access هستید، در حال حاضر می توانید به مدت ۱۰ ساعت به تجربه بخش داستانی و کمپین و همچنین کل بخش چند نفره بپردازید و با انتخاب قهرمانان و کلاس های مورد علاقه خود، در تمامی نقشه ها با دوستان و دشمنان مبارزه کنید.

حال شرکت نامدار انویدیا به آن دسته از کاربران و دارندگان کارت گرافیک های سری GeForce GTX که به دنبال تجربه بهترین نسخه ممکن بازی Star Wars Battlefront ۲ هستند، سیستم های متعدد و مختلفی را توصیه کرده است. درصورتی که قصد تجربه نسخه پی سی این عنوان را دارید، حتما نگاهی به مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی بیاندازید و در صورت نیاز، سیستم خود را ارتقا دهید.

به گفته انویدیا ، جهت اجرای بازی استار وارز بتل فرانت ۲ در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ به کارت گرافیک GTX 1060 احتیاج دارید. به علاوه، این شرکت برای اجرای این عنوان ویدیویی در رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ و ۳۸۴۰×۲۱۶۰، به ترتیب کارت گرافیک های GTX 1070 و GTX 1080 Ti را توصیه کرده است.

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront ۲

خوشبختانه سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront ۲ چندان بازیکنان و پی سی بازها را به چالش نمی کشاند چرا که تنها با داشتن پردازنده مرکزی اینتل Core i5 6600K، رم هشت گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 660 و یا AMD Radeon HD 7850 (با حاظفه دو گیگابایت)، می توانید این عنوان را با پایین ترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنید. از آنجا که اغلب پی سی بازها خواستار اجرای بازی بازی با بالاترین ترین گرافیک ممکن هستند، لذا سازندگان سیستمی به مشخصات پردازنده مرکزی اینتل Core i7 6700، رم شانزده گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 و یا AMD Radeon RX 480 توصیه کرده اند. همچنین جهت اجرای بازی در رزولوشن های بالاتر، به کارت گرافیک های قوی تری نیاز است.

در ادامه می‌ توانید مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront ۲ را مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront ۲:

  • سیستم عامل: نسخه سرویس پک ۱ ویندوز ۷ (۶۴ بیتی)، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5 6600K یا ای ام ای FX-6350
  • رم: هشت گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 660 یا ای ام دی Radeon HD 7850
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • هارد دیسک: ۲۵ گیگابایت
  • اتصال به اینترنت: حداقل سرعت اینترنت ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه و یا بهتر

سیستم پیشنهادی بازی Star Wars Battlefront ۲:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i7 6700 یا ای ام ای FX 8350
  • رم: شانزده گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 1060 یا ای ام دی Radeon RX 480
  • حافظه کارت گرافیک: سه گیگابایت برای کارت گرافیک انویدیا و چهار گیگابایت برای AMD
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • هارد دیسک: ۲۵ گیگابایت
  • اتصال به اینترنت: حداقل سرعت اینترنت ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه و یا بهتر

شایان ذکر است؛ نسخه کامل و نهایی بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront ۲ برای عرضه در تاریخ ۱۷ نوامبر سال میلادی جاری (۲۶ آبان ماه سال ۹۶) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز برنامه ریزی شده است.

همچنین در حال حاضر نسخه استاندارد بازی با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن استور و اوریجین به فروش می رسد. فراموش نکنید که با پیش خرید این عنوان، می توانید سه روز زودتر از سایر بازیکنان به این عنوان دسترسی داشته باشید. به علاوه، تم زیبا و اختصاصی بازی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

ذکر این نکته مهم است که خوشبختانه پشتیبانی استودیوی بازی سازی دایس از عنوان Star Wars Battlefront ۲ رایگان بوده و جهت دسترسی به نقشه های جدید و قهرمانان تازه نیازی به پرداخت هزینه اضافه و جداگانه‌ای نیست! به عبارت دیگر، این عنوان مورد انتظار دارای سیزن پس نبوده و تمامی محتویات دانلودی و اضافه (بسته های الحاقی و دی ال سی ها) به صورت کاملا رایگان به دست کلیه کاربران و بازیکنان می رسد.

ارسال نظر