در بروز رسانی جدید Star Wars Battlefront منتظر نقشه جدیدی نباشید!

بدون شک بازی Star Wars Battlefront یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های سال 2015 است. این بازی که حدود دو ماه پیش به صورت رسمی توسط الکترونیک آرتز منتشر شد، توانست فروش بالایی را تجربه کند و چندین هفته متوالی در رده دوم پرفروش ترین بازی های بریتانیا قرار گیرد. بنا به منابع معتبر خارجی، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی DICE بزودی یک بروز رسانی جدیدی را برای بازی Star Wars Battlefront منتشر خواهند کرد که این بروز رسانی شامل نقشه جدیدی نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

در بروز رسانی جدید Star Wars Battlefront منتظر نقشه جدیدی نباشید!

توانست فروش بالایی را تجربه کند و چندین هفته متوالی در رده دوم پرفروش ترین بازی های بریتانیا قرار گیرد. بنا به منابع معتبر خارجی، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی DICE بزودی یک بروز رسانی جدیدی را برای بازی Star Wars Battlefront منتشر خواهند کرد که این بروز رسانی شامل نقشه جدیدی نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چند روز پیش شعبه بریزل کمپانی الکترونیک آرتز اقدام به انتشار یک تریلر از بروز رسانی جدید بازی Star Wars Battlefront کرد که در این بروز رسانی و تریلر شاهد اضافه شدن نقشه ای در سیاره تتویین بودیم. متاسفانه این خبر مدتی پیش توسط الکترونیک آرتز تکذیب شد و بروز رسانی جدید بازی Star Wars Battlefront شامل نقشه جدیدی نخواهد بود.

این خبر در شبکه بزرگ اجتماعی توییتر برای اولین بار منتشر شد. چند ساعت پیش آقای Oscar Carlen که طراحی ارشد نورپردازی بازی محبوب Star Wars Battlefront است، در صفحه رسمی شبکه توییتر خود اعلام کرد که این تریلر منتشر شده، حاوی اطلاعات اشتباه و نادرستی است. لازم به ذکر است که کمپانی الکترونیک آرتز نیز به سرعت این ویدیو را از روی سایت خود حذف کرد.

در ادامه صحبت ها، آقای Oscar Carlen اعلام کرد که در هر صورت بزودی بروز رسانی جدیدی برای بازی استار وارز بتل فرانت منتشر خواهد شد که این بروز رسانی شامل نقشه جدیدی نخواهد بود. البته ایشان ادعا می کند که این آپدیت گیمرها را ناامید نخواهد کرد چرا که هدف کمپاین الکترونیک آرتز و استودیوی دایس، جلب رضایت گیمرها و کاربران این بازی است. ایشان در این خصوص اعلام کرد:

من فکر نمی کنم که شما از انتشار این این بروز رسانی ناامید و ناراحت شوید.

همچنین ایشان در ادامه اضافه کرد:

متاسفانه انتشار ویدیو و منتشر شدن اطلاعات نادرست و اشتباه باعث شد که انتظار گیمرها و طرفداران از ما بیشتر شود و ما از این بابت بسیار ناراحت هستیم چرا که ما همیشه در تلاش هستیم که کاربران و طرفداران بازی را خوشحال کنیم.

علاوه بر این در صفحه رسمی battlefront شبکه اجتماعی توییتر پستی منتشر شده است که در زیر می توانید مشاهده کنید.

بروز رسانی ماه ژانویه، یک بروز رسانی بزرگی است. لطفا انتظارات خودتان را مدیریت کنید!

- o2car (@Kvasibarn) January 22, 2016

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات درست و دقیقی از بروز رسانی جدید بازی Star Wars Battlefront در دسترس نیست. اگر تریلر منتشر شده از این بروز رسانی را مشاهده کرده باشید، حتما اطلاع دارید که در این تریلر فقط شاهد اضافه شدن نقشه جدید بازی نبودیم و در این ویدیو شاهد اضافه شدن لباس های جدید برای دو شخصیت محبوب Luke و Leia نیز بودیم اما هنوز این خبر توسط الکترونیک آرتز تایید نشده است. همچنین بنا به گفته کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی دایس، این بروز رسانی قرار است در پایان ماه میلادی جاری به صورت منتشر شود و از آن جا که تنها چند روز به پایان ماه ژانویه باقی مانده، پس این بروز رسانی بزودی (تا چند روز دیگر) منتشر خواهد شد.

اگر این بازی خارق العاده را تجربه کرده باشید، حتما با خبر هستید که در ماه دسامبر سال 2015، بسته الحاقی جدیدی با نام Battle of Jakku برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی بازی Star Wars Battlefront منتشر شد که این بسته الحاقی از فیلم Star Wars; The Force Awakens الهام گرفته شده بود و یک نقشه جدید به نام سیاره جاکو و مد بازگشت 40 پلیر را به بازی اضافه کرد. لازم به ذکر است که این بسته الحاقی به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران این بازی قرار گرفت.

استودیوی دایس در گذشته به صورت رسمی اعلام کرده بود که در کنار عرضه 4 بسته الحاقی پولی برای برای این عنوان، محتویات و نقشه های زیاد دیگری در قالب بروز رسانی و بسته الحاقی به صورت رایگان برای بازی منتشر خواهد کرد.

در کنار این خبرها، خبر دیگری مربوط به سری جنگ ستارگان نیز منتشر شده است که طبق این خبر، تاریخ اکران فیلم محبوب و مورد انتظار Star Wars: Episode VIII تغییر پیدا کرده است. بنا به اطلاعات منتشر شده، این فیلم که قرار بود در 26 می ماه سال 2017 به صورت رسمی بر روی پرده های سینما به نمایش گذاشته شود، با تاخیری چند ماهه در تاریخ 17 دسامبر سال 2017 به صورت رسمی اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازی Star Wars Battlefront در تاریخ 17 نوامبر سال 2015 به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرتز برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر را تجربه کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید بازی Star Wars Battlefront چیست؟ آیا شما در این بروز رسانی منتظر اضافه شدن نقشه جدیدی به بازی بودید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر