جنگ ستارگان یا پیشتازان فضا؛ طرفدار کدام هستید؟

نبردي حماسي در پهنه کهکشان در حال رخ دادن است. این مبارزه نه بین خوبی و بدی است و نه بین تاریکی و روشنایی. بلکه این نبرد و کشمکش میان کسانی است که می خواهند بین جنگ ستارگان و پیشتازان فضا یکی را انتخاب کنند.

جنگ ستارگان یا پیشتازان فضا؛ طرفدار کدام هستید؟

به گزارش کلیک، همه سینما دوستان و هواداران پر و پا قرص فیلم های فضایی با دو فیلم جنگ ستارگان و پیشتازان فضا آشنایی دارند. این دو فیلم در واقع قدیمی ترین مجموعه فیلم های فضایی در نوع خود هستند که دنباله های زیادی از آنها ساخته شد.

ولی واقعا انتخاب اینکه کدام یک از این دو سری فیلم برای ما محبوب تر است کار آسانی نیست. از همان گذشته تاکنون این دو فیلم در پی سبقت گیری از یکدیگر بودند. مثلا پیشتازان فضا با ارائه ابزارهای مخصوصی که در فیلم استفاده می شدند یا استفاده از سوپر استارهای هالیوودی در فیلم های سینمایی خود قصد این کار را داشت یا جنگ ستارگان با ارائه بازی های مختلف با کیفیت و بی کیفیت همچنان دست و پا میزد. ولی هیچ کدام از این کارها آنچنان که باید نتوانست دل کسی را بدست آورند.

دو سفینه معروف در فیلم پیشتازان فضا و جنگ ستارگان دو سفینه معروف در فیلم پیشتازان فضا و جنگ ستارگان

از زمان اکران آخرین نسخه فیلم جنگ ستارگان بیش از یک دهه می گذرد ولی پیشتازان فضا یک سه گانه موفق را در همین برهه تجربه کرده است.

حالا که به اکران نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان نزدیک شده ایم عوامل فیلم امیدوارند که به خاطر این مسئله دچار ضرر نشوند که به نظر دور از انتظار می رسد. تماشای سومین تریلر فیلم در سایت یوتیوب رکورد بیشترین بازدید در کوتاه ترین زمان را شکست.

پس شما هم زیاد از این بابت که طرفدار هردو فیلم هستید نگران نباشید. هم می توانید با دوستان طرفدار جنگ ستارگان خود به زبان جدای ها صحبت کنید و هم با دوستان پیشتازان فضا در مورد فرهنگ ولکان ها به بحث و تبادل نظر بپردازید. چیزی که مهم است حضور همچنان پرقدرت این دو فیلم در صنعت سینما می باشد.

ارسال نظر