بازی StarCraft II به زودی رایگان می‌شود

رسانه کلیک – از یک هفته دیگر گیمرها می توانند بازی StarCraft II را به صورت رایگان برای رایانه ها دانلود کنند.

بازی StarCraft II به زودی رایگان می‌شود

از ۲۳ آبان علاقه‌مندان می توانند کمپین داستانی Wings of Liberty از بازی StarCraft II را به صورت کاملا رایگان برای رایانه ها دانلود کنند. در صورتی که پیش از این نسخه Wings of Liberty را خریداری کرده باشید، بسته الحاقی Heart of the Swarm برای شما رایگان خواهد شد. بسته های دیگر اما همچنان پولی باقی خواهند ماند به طوری که هر کمپین داستانی به صورت جداگانه ۱۵ دلار و در مجموع ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

همچنین شما قادر خواهید بود به بخش رتبه بندی چند نفره دسترسی پیدا کنید و در آن با سایر بازیکنان رقابت کنید. برای دریافت این بسته حتما از ۸ نوامبر تا ۸ دسامبر وارد سیستم شوید و ثبت نام کنید.

فرماندهان در این بازی تا سطح ۵ به صورت رایگان در دسترس هستند و شما می توانید ماموریت های جانبی این بازی استراتژیک را با دوستان خود حل کنید.

البته بلیزارد شرکت سازنده بازی StarCraft II اعلام کرده است با وجود اینکه بخشی از این بازی رایگان شده است اما این شرکت به انتشار به روز رسانی‌های مخصوص و محتواهای انحصاری که مختص مشترکین طلایی این بازی است، ادامه خواهد داد و از مشتریان وفادار خود حمایت می کند.

بازی استراتژیک StarCraft II: Wings of Liberty در سال ۲۰۱۰ برای PC و MAC منتشر شد و مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. سپس در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵، دو بسته الحاقی با نام‌های Heart of the Swarm و Legacy of the Void نیز برای این بازی منتشر شدند.

بازی StarCraft II یک بازی علمی تخیلی، ریل تایم و استراتژی است که در داستان آن سه نژاد مختلف وجود دارند. نژاد Terrans انسان های تبعیدی از زمین هستند. نژاد Zergs یک نژاد قوی و استثنایی است و سومین نژاد Protoss است که از تکنولوژی قوی در کنار قدرت ذهنی خود برخوردارند. در این نسخه از بازی تمرکز داستان و گیم پلی بر روی نژاد Terrans است. وقایع داستانی بازی ۴ سال بعد از بازی Starcraft: Brood War رخ می دهد و بازیکنان کنترل فردی به نام Jim Raynor را در دست می گیرند. او رهبر گروه شروشی در مقابل Terran Dominion است.

شایان ذکر است؛ این بازی توانست در زمان انتشار نقدها و نمرات قابل قبولی را کسب کند که می توان به متای ۹۳ از سایت معتبر Metacritic اشاره کرد.

منبع: tweaktown

ارسال نظر