فریب سایتهای جعلی برای ثبت نام استارلینک را نخورید

با چراغ سبزی که خزانه داری آمریکا برای فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای استارلینک به کاربران در خاک ایران داد، نتایج داده های آماری از رشد شدید تقاضا برای خرید مودم، دیش و آنتن استارلینک در ایران حکایت دارد.

فریب سایتهای جعلی برای ثبت نام استارلینک را نخورید

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در هفته اخیر به یکباره جستجوی عبارات مرتبط با استارلینک با جهش چشمگیری در منطقه ایران مواجه شده است. گفته می شود کاربرانی که در مرزهای ایران حضور دارند اقدام به واردات قاچاق تجهیزات استارلینک کرده اند و با توجه به اینکه ایلان ماسک استفاده از خدمات اینترنت ماهواره ای را فعلا برای ایرانیان رایگان کرده، بسیاری به دنبال خرید تجهیزاتش هستند تا بدون مشکل به اینترنت بین الملل وصل شوند.

قیمت مودم و دیش و انتن استارلینک در حال حاضر حدود 15 میلیون تومان است.هزینه اشتراک ماهیانه آن 300 هزار تومان می باشد.

در صورت فعالسازی پوشش اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران، کاربران می توانند با کانفیگ مودم و ثبت نام در سایت اصلی استارلینک به اینترنت بین الملل وصل شوند اما باید به خاطر داشته باشند با توجه به ممنوعیت استفاده از این خدمات در ایران، در صورت توقیف تجهیزات توسط ماموران، حکم جاسوسی برای آنها صادر خواهد شد.

نکته دیگری که کاربران می بایست به آن توجه کنند این است که استارلینک از هیچ سایت یا اپلیکیشن ثالثی برای ثبت نام متقاضیان استفاده نمی کند و هر سایت یا اپلیکیشنی غیر از سایت اصلی استارلینک برای ثبت نام متقاضیان، نامعتبر و خطرناک محسوب می شود.

ارسال نظر