سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2 مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت بزرگ مایکروسافت به تازگی مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2 را با بازیکنان و طرفداران این عنوان به اشتراک گذاشت.

سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2 مشخص شد

نسخه دوم بازی State of Decay برای اولین بار طی کنفرانس رسمی مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال میلادی 2016 معرفی شد. این عنوان ویدیویی که یکی از بازی های سرشناس انحصاری کنسول ایکس باکس وان به حساب می آید، چند سالی است که توسط استودیوی «آندد لبز» (Undead Labs) طراحی و ساخته می شود و سرانجام در اواخر ماه جاری به دست بازیکنان و علاقه مندان می رسد.

با نزدیک شدن به عرضه نسخه نهایی بازی State of Decay 2، شرکت مایکروسافت به منظور آماده سازی کاربران و بازیکنان برای اجرای این عنوان ویدیویی در پلتفرم رایانه شخصی، به تازگی مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز آن را مشخص کرده است که خوشبختانه بازی چندان هم به سخت افزارهای قدرتمند و جدید نیازی ندارد و به نظر می رسد اغلب بازیکنان به راحتی قادر به اجرا و تجربه آن خواهند بود.

بر این اساس، شرکت مایکروسافت سیستمی به مشخصات پردازنده مرکزی اینتل Core i5-2500 با فرکانس 2.7GHz، رم ۸ گیگابایتی، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 760 و یا ای ام دی Radeon HD 7870 با دو گیگابایت حافظه داخلی و نسخه یازده دایرکت ایکس را به عنوان سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2 پیشنهاد داده اند. از این رو، با داشتن چنین سخت افزاری می توانید این عنوان ویدیویی مورد انتظار به راحتی در پایین ترین تنظیمات گرافیکی بر روی پلتفرم رایانه شخصی اجرا کنید.

ناگفته نماند، از آنجا که بازی به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس باکس وان منتشر می شود و نسخه جداگانه ای برای نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز ساخته و توسعه نیافته است، لذا برای تجربه و اجرای بازی باید از سیستم عامل ویندوز 10 با معماری پردازنده 64 استفاده کنید.

سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2

حال، چنانچه به دنبال اجرای بازی در بهترین حالت و کیفیت ممکن هستید، مایکروسافت سیستم پیشنهادی خود را برای اجرای این عنوان نیز ارائه کرده است. به گفته مایکروسافت، پردازنده مرکزی اینتل Core i5 4570 با فرکانس 3.2GHz، رم 16 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 960 و یا Radeon R9 380 با حافظه داخلی چهار گیگابایتی برای اجرای بازی State of Decay 2 در بالاترین تنظیمات گرافیکی کافی است.

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2 را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • معماری پردازنده: 64 بیتی
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-2500 با فرکانس 2.7GHz یا AMD FX-6300
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 760 یا ای ام دی Radeon HD 7870
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11
  • حافظه (هارد دیسک): 20 گیگابایت
  • شبکه اینترنت: اتصال به اینترنت

سیستم پیشنهادی بازی State of Decay 2

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • معماری پردازنده: 64 بیتی
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5 4570 با فرکانس 3.2 GHz یا AMD FX-8350
  • رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 960 یا ای ام دی Radeon R9 380
  • حافظه کارت گرافیک: 4 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11
  • حافظه (هارد دیسک): 20 گیگابایت
  • شبکه اینترنت: اتصال به اینترنت

بازی State of Decay 2 شامل دو بخش تک نفره و چند نفره آنلاین است که بازیکنان هم به صورت تکی و هم به صورت گروه های چهار نفره می توانند در دنیای وسیع و پهناور که با جزئیات بسیار بالایی هم طراحی شده است، با زامبی ها مبارزه کرده و برای حفظ جان و بقا خود و دوستان تلاش کنند. نسخه دوم بازی State of Decay در مقایسه با نسخه اول دست خوش تغییرات گسترده ای شده است و در غالب مکانیزم ها از جمله سیستم مبارزه، ابعاد جهان بازی و غیره شاهد پیشرفت های چشمگیر بازی هستیم.

نکته مثبتی که در وهله اول نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند، این است که بازی State of Decay 2 بر خلاف عناوین ویدیویی جدید امروزی از سیستم پرداخت درون برنامه ای برخوردار نیست و این موضوع تعادل مناسبی میان کاربران بازی ایجاد می کند. به عبارتی، با وجود عدم بهره مندی از سیستم پرداخت درون برنامه ای، هیچ کدام یک از بازیکنان نمی توانند به ازای پرداخت پول واقعی، امتیاز، آیتم، سلاح و مواردی از این قبیل را یک باره و بدون هیچ زحمتی به دست بیاورند.

سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2

توجه داشته باشید که عنوان ویدیویی State of Decay 2 از همان اولین روز انتشار در سرویس Xbox Game Pass قرار می گیرد. این بدان معنا است که چنانچه شما عضو سرویس «ایکس باکس گیم پس» باشید، بدون پرداخت هزینه ای امکان دسترسی به نسخه کامل و نهایی بازی وجود دارد و می توانید آن را برای مدت طولانی تجربه کنید.

سرویس Xbox Game Pass یکی از سرویس های شبکه ایکس باکس لایو شناخته می شود که عملکردی مشابه به سرویس محبوب و مشهور نتفیلیکس دارد. این سرویس به ازای دریافت مبلغ 10 دلار به صورت ماهیانه، بیش از 100 عنوان ویدیویی مختلف کنسول ایکس باکس وان را بدون هیچگونه محدودیت محتوایی در اختیار مشترکان قرار می دهد. نکته قابل توجه این است که مایکروسافت ماهانه بازی های جدیدی را به این سرویس اضافه می کند که از جدیدترین آن ها می توان به بازی Sea of Thieves اشاره کرد. برای خرید حق اشتراک و عضویت در سرویس مذکور به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

علاقه مندان و دارندگان کنسول ایکس باکس وان از روز 1 خرداد ماه سال 97 (22 ماه می سال جاری میلادی) می توانند نسخه کامل و نهایی بازی مورد انتظار State of Decay 2 را تجربه کنند. به علاوه، به لطف قابلیت Xbox Play Anywhere، این عنوان همزمان بر روی پلتفرم پی سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 نیز قابل اجرا است.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی State of Decay 2 چیست؟ آیا رایانه شخصی شما قادر به اجرای این عنوان انحصاری کنسول ایکس باکس وان است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر