پیش‌فروش ساعت‌های هوشمند Steel HR نوکیا آغاز شد

رسانه کلیک - نوکیا به تازگی اعلام کرده ساعت Steel HR خود را طراحی و روانه بازار می‌کند. این ساعت‌ها در رنگ و تعداد محدودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پیش‌فروش ساعت‌های هوشمند Steel HR نوکیا آغاز شد

نوکیا در پیامی توئیتری اعلام کرد، پیش‌فروش ساعت Steel HR آغاز شده است. استفاده از ساعت‌های هوشمند با قابلیت ردیابی سلامت، جز لاینفک زندگی بسیاری از مردم در سرتاسر جهان شده است و شرکت‌های مختلفی اقدام به ساخت این نوع ساعت‌ها با اشکال و طرح‌های مختلف کرده‌اند.

حال شرکت فنلاندی نوکیا ساعت هوشمند هیبریدی طراحی کرده که ظاهر آن همانند ساعت‌های کلاسیک است اما صفحه‌ای دیجیتالی دارد که ضربان قلب، کیفیت خواب، نوتیفیکیشن های ارسالی و مواردی از این دست را نشان می‌دهد. ساعت هیبریدی Steel HR بر خلاف ساعت‌های هوشمند اپل و یا ساعت‌های اندرویدی به مدت ۲۵ روز شارژ نگه می‌دارد که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

نوکیا ساعت هیبریدی Steel HR را به عنوان ساعتی جدید به دوستداران خود معرفی کرده است. این در حالی است که سال گذشته شرکت فرانسوی Withings، پیش از واگذاری به نوکیا، این مدل را طراحی و روانه بازار کرده بود.

البته این مدل نسبت به مدل طراحی شده توسط Withings پیشرفت‌هایی داشته است؛ برای مثال، نمایشگر ضربان قلب این مدل به رنگ مشکی و از جنسی طراحی شده که تا ۵۰ متر زیر آب در برابر آن مقاوم است. همچنین الگوریتم آن نیز پیشرفته‌تر شده تا شمارش و محاسبه ضربان قلب با دقت بالاتری انجام بگیرد.

Steel HR در دو اندازه ۳۶ و ۴۰ میلی‌متری طراحی شده است. اندازه ۳۶ میلی‌متری آن ۱۷۹٫۹۵ دلار و اندازه ۴۰ میلی‌متری آن ۱۹۹٫۹۵ دلار قیمت دارد. این دستگاه همچنین تنها در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نوکیا اعلام کرده عرضه این ساعت‌های هوشمند جذاب محدود است و علاقه‌مندان در صورت پیش‌خرید می‌تواند در اوایل ماه دسامبر، آن را دریافت کنند.

منبع: phonearena

ارسال نظر