بازی Steep برای مدت محدودی رایگان می‌شود

آیا شما هم علاقه زیادی به تجربه عنوان ورزشی کمپانی یوبی سافت یعنی Steep دارید؟ خبر خوشی برای شما در راه است! کمپانی یوبی سافت از فردا به مدت سه روز، نسخه کامل بازی Steep را به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران و بازیکنان سراسر جهان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Steep برای مدت محدودی رایگان می‌شود

کمپانی یوبی سافت از فردا به مدت سه روز، نسخه کامل بازی Steep را به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران و بازیکنان سراسر جهان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش کمپانی بزرگ یوبی سافت اعلام کرد که نسخه کامل بازی Steep از تاریخ ۱۰ مارس (جمعه ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵) به مدت سه روز برای تمامی پلتفرم ها از جمله ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی رایگان خواهد شد. به عبارت دیگر، تمامی بازیکنان این سه پلتفرم از فردا می توانند عنوان ورزشی زیبای یوبی سافت تا روز ۱۳ مارس (دوشنبه ۲۳ اسفند ماه) به صورت رایگان تجربه کنند.

خوشبختانه نسخه رایگان شده بازی Steep با محدودیت های درون بازی مواجه نیست و شامل تمامی نقشه ها از جمله مناطق زیبای آلپ، آلاسکا و منطقه جدیدی که جدیدترین بروز رسانی به بازی اضافه شده است، می باشد. بازیکنان در این مناطق می توانند ورزش هایی همچون اسکی، اسنو برد (snowboard)، پرواز با لباس های مخصوص و پالاگرایدر را به صورت یک منطقه جهان باز تجربه کنند.

از آنجا که تمامی کمپانی های بازی ساز در طول عرضه نسخه رایگان عناوین خود، تخفیف ویژه ای نیز برای آن ها در نظر می گیرند، بازی Steep نیز از این قاعده پیروی می کند. کمپانی مشهور یوبی سافت نسخه استاندارد بازی Steep را با تخفیف ۵۰ درصدی و نسخه گلد آن را با تخفیف ۴۰ درصدی در فروشگاه بزرگ ایکس باکس لایو به فروش می رساند. البته این پیشنهاد تنها تا روز ۱۴ مارس سال جاری (سه‌ شنبه ۲۴ اسفند) برقرار خواهد بود. همچنین در فروشگاه رسمی یوبی سافت، نسخه استاندارد و نسخه گلد بازی با تخفیف ۵۰ درصدی قابل خریداری می باشند. آخرین مهلت استفاده از این تخفیف نیز ۲۴ اسفند اعلام شده است. در فروشگاه رسمی پلی استیشن نیز، دو نسخه استاندارد و گلد بازی Steep به ترتیب با تخفیف ۵۰ درصدی و ۴۰ درصدی به فروش می رسند. دارندگان کنسول نسل هشتم سونی (پلی استیشن ۴) تا روز ۲۰ مارس (دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵) فرصت استفاده از این تخفیف را دارند.

بخش مولتی پلیر یا همان چند نفره نیز برای کاربرانی که این عنوان را به صورت رایگان دریافت نموندند، فعال می باشد. البته دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ برای تجربه این بخش، به اشتراک Xbox Gold و PlayStation Plus نیاز خواهند داشت.

در زیر تصویری از نقشه ها و مناطق قابل بازی در این نسخه قابل مشاهده است:

بهتر است بدانید تمامی امتیازات و پیشرفت های شما در طول تجربه نسخه رایگان بازی Steep، در حساب کاربری شخصی شما ذخیره خواهد شد و در صورتی که نسخه کامل بازی را خریداری کنید، این اطلاعات به بازی اصلی به صورت خودکار و اتوماتیک منتقل خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان ویدیویی، به وب سایت رسمی آن مراجعه فرمایید.

بازی ورزشی Steep در تاریخ ۲ دسامبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۱۲ آذر ماه) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. تا به امروز، بروز رسانی های متعددی توسط سازندگان عرضه گشته که باعث بهبود عملکرد و پایداری بازی شده است. البته در میان برخی از بروز رسانی ها، یوبی سافت ضمن رفع مشکلات موجود در بازی، نقشه و قابلیت های جدیدی را نیز به بازی افزوده است. از جمله این قابلیت ها می توان به زاویه دید جدید، امکان ضبط بازپخش ها بدون HUD و... اشاره کرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره بازی Steep چیست؟ آیا شما این عنوان ورزشی را به صورت رایگان تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات خود را پس از تجربه این عنوان با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر