پیش بینی درست استیو جابز قبل از مرگش در مورد اپل

چندی پیش به اعلام کردیم که اپل تمایل دارد یک سیستم رسانه ای را به راه بیاندازد تا بتواند در آن از طریق آیتونز فیلم های دست اول دنیای سینما، به خصوص هالیوود را اجاره دهد و شاید به فروش برساند.

پیش بینی درست استیو جابز قبل از مرگش در مورد اپل

به گزارش کلیک ، اپل قصد دارد که از فیلم هایی استفاده کند که از زمان اکران آن ها بر روی پرده سینماها گذشته باشد (چیزی در حدود سه ماه) تا این گونه به جدول فروش این فیلم ها آسیب نزند.

حالا این طور که معلوم شد، استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل فقید کمپانی اپل پیش از مرگش در مورد این موضوع صحبت کرده بود. به نظر می رسد که او این موضوع را شش سال پیش عنوان کرده بود. این ادعا از یک ویدئو کلیپ از میزگردی در کنفرانس D8 در سال ۲۰۱۰ مطرح شده است. در طول این بحث، جابز می گوید: "من حتی فکر می کنم که ما در حال نزدیک شدن به زمانی هستیم که بتوانیم فیلم های روز دنیا را به جای صرف هزینه و وقت اضافی در خانه هایمان تماشا کنیم. می توانیم این کار را حتی پیش از عرضه این فیلم ها بر روی دی وی دی هم انجام دهیم."

آن طور که از شواهد کار پیداست، هزینه اجاره و خرید هر فیلم جدید و دسته اول از آیتونز از ۲۵ تا ۵۰ دلار هزینه دارد، که می تواند پول خوبی را برای اپل له همراه داشته باشد. البته تجربه نشان داده که این گونه کارها همواره نیروی کار فراوان و خستگی های خاص خود را دارد.

اگر وقت کافی دارید، می توانید تمام فیلم را بر روی پلتفرم آیتونز به صورت یکسره مشاهده کنید، حتی اگر زمان آن از ۹۵ دقیقه بیشتر باشد.

ارسال نظر