بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی لوکس در انبارهای دولت دپو شد

رسانه کلیک –  رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، امین دلیری از دپوی ۱۸۲ دستگاه خودرو در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی لوکس در انبارهای دولت دپو شد

به گزارش کلیک ، رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، امین دلیری در رابطه با خودروهای در دسته بندی خودروی لوکس توقیف شده قاچاق و دارای مشکل قضایی به نفع دولت در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تعداد ۱۸۲ دستگاه خودروی لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی در انبارهای سازمان اموال تملیکی قرار دارد که از این تعداد ۷۶ دستگاه خودرو دارای پرونده قاچاق است.

رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: اموال مازاد سازمان‌هایی که مسئولیت آن‌ها با سازمان خصوصی سازی نیست، از طریق سازمان اموال تملیکی قابل تعیین و تکلیف است و در طی سال جاری ۲۰ دستگاه خودروی پورشه از جمله لیست خودروهای لوکس توقیف شده توسط دولت به فروش رسیده است.

امین دلیری در رابطه با تعداد خودروهای دپو شده در انبارهای اموال تکلیفی گفت: در انبارهای اموال تکلیفی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران، تعداد ۹ هزار و ۸۸۹ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و جمع آوری شده است که از جمله این دستگاه‌های توقیف شده باید به خودرو سواری، موتور سیکلت، دوچرخه، قایق، کشتی، لنج، اتوبوس، جت اسکی و غیره اشاره داشت.

وی با بیان جزئیات اموال دپو شده در انبارهای اموال تکلیفی افزود: تعداد ۳ هزار و ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، تعداد ۴ هزار و ۳۹۳ دستگاه موتور سیکلت، ۱۵۱ دستگاه وانت، ۱۴۵ دستگاه کامیون، ۷ دستگاه کامیونت، ۱۷ دستگاه اتوبوس، ۹ دستگاه مینی بوس، ۲۲ دستگاه تریلی، ۲۸ دستگاه ماشین آلات راه سازی از جمله خودروهای توقیف شده توسط دولت است.

ارسال نظر