تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Street Fighter 5 مشخص شد

همانطور که اطلاع دارید هم اکنون کمپانی بزرگ کپکام در حال ساخت نسخه جدید بازی Street Fighter می باشد.

تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Street Fighter 5 مشخص شد

به گزارش کلیک،این کمپانی به تازگی به صورت رسمی تاریخ انتشار نسخه بتای نسخه 5 بازی Street Fighter را اعلام کرده است. نسخه بتای این عنوان برای کاربرانی که این بازی را قبلا پیش خرید کرده اند، قبل از سال 2016 قابل دسترس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه وبسایت کلیک باشید.

کمپانی کپکام تنها چند ساعت پیش به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه بتای بازی Street Fighter 5 در روز 18 دسامبر سال میلادی جاری (مصادف با 27 آذر ماه سال 1394) در ساعت 12:01 US به وقت آمریکا (8:01 AM UK وقت انگلستان) برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی آغاز خواهد شد و این سرورهای این بازی تا تاریخ 20 سپتامبر (مصادف با 29 آذر ماه سال 1394) ساعت 10 PM US به وقت آمریکا (6 AM UK به وقت انگلستان) باز خواهد بود و بعد از این زمان مشخص شده دیگر کاربران قادر به تجربه نسخه بتای این بازی نخواهند بود و باید تا زمان عرضه نسخه اصلی بازی Street Fighter 5 صبر کنند.

کمپانی بزرگ کمپام در نسخه قبلی بتای بازی Street Fighter 5 سرورهای این عنوان را مورد بررسی قرار داد و همه سرورهای خود را در نسخه بتای قبلی تست کرد. این نسخه ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و سپس کاربران کامپیوترهای شخصی نیز توانستند این نسخه بتا را تجربه کنند. گیمرهای هر دو پلتفرم در نسخه بتای قبلی این عنوان توانستند از ویژگی جدید Cross Platform استفاده کنند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره نسخه بتای جدید بازی Street Fighter 5 توسط کمپانی کپکام منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست در این نسخه چه شخصیت هایی حضور دارند. تنها اطلاعات منتشر شده از این نسخه، ویژگی های موجود در نسخه بتای عنوان Street Fighter 5 هستند که در زیر می توانید به صورت کامل آن ها را مطالعه کنید.

این ویژگی های شامل موارد زیر است:

مبارزه رتبه ای

  • در این نوع مسابقه شما برای به دست آورد مقام و اعتبار شخصیت خودتان وارد رقابت ها می شوید.

مبارزه غیر رتبه‌ ای

  • در این نوع مسابقه شما بدون هیچ فشار و استرسی با دیگران به رقابت می پردازید.

مبارزه تمرینی

  • در این بخش شما میتوانید تمرین کنید تا خودتان را حرفه ای تر از قبل کنید و مهارت های جدیدی را کسب کنید.

شبکه مبارزان کپکام

  • شما در این بخش میتوانید جداول رتبه بندی ها و امتیازات را مشاهده کنید و همچنین بخش هایی از مبارزاتی که حرفه ای هستند، در این بخش قابل مشاهده خواهد بود.

تنظیمات مبارزه

  • در این بخش می توانید پروفایل خودتان را ویرایش کرده و دکمه های مبارزه و حرکات آن را ویرایش و شخصی سازی کنید.

تنظیمات

  • در این بخش مانند بخش تنظیمات هر بازی میتوانید صداها، گرافیک و صفحه نمایش و... را شخصی سازی و تنظیم کنید.

خوشبختانه خبر خوب فقط به اینجا ختم نمی شود و کمپانی کپکام این اجازه را به کاربرانی که کد نسخه بتای بازی Street Fighter 5 را دریافت کرده اند می دهد که این کدها را به دوستان خود نیز داده تا آن ها هم بتواند این نسخه را بازی کنند و فید بک های بسیار خوبی را برای کپکام ارسال کنند. (برای اجرای نسخه بتا و اجازه دانلود این بازی باید کد شخصی خودتان را از کمپانی کپکام دریافت کرده باشید)

در پایان شایان به ذکر است که بازی Street Fighter 5 در تاریخ 16 فبریه سال 2016 مصادف با 27 بهمن ماه سال 1394 برای کنسول پلی استیشن 4 و همچنین برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. همچنین در کنفرانس رسمی پلی استیشن در سال 2015 از شخصیت جدیدی به نام Fank در این عنوان بی نظیر رونمایی شد که این شخصیت در حمله های از سم استفاده خواهد کرد و روش کشتن خاص این شخصیت سم می باشد.

دیدگاه شما در خصوص بازی Street Fighter 5 چیست؟ آیا شما نسخه بتای این عنوان را تجربه خواهید کرد؟ کیفیت این بازی را تاکنون چطور ارزیابی می کنید؟ دیدگاه های شخصی خودتان را حتما در وبسایت کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر