تخفیف 72 یورویی لومیا 950 برای دانش آموزان بریتانیایی

کمپانی مایکروسافت در یک اقدام جالب توجه فروش لومیا 950 را برای دانش آموزان بریتانیایی با تخفیف  ویژه‌ای همراه ساخته است.

تخفیف 72 یورویی لومیا 950 برای دانش آموزان بریتانیایی

فروش سری ویندوزفون‌های شرکت مایکروسافت در سال 2015 به هیچ وجه رضایت بخش نبوده و بخش تولید موبایل این کمپانی هم اکنون نتوانسته انتظارات خود شرکت و بخش‌های مدیریتی آن را برآورده کند. حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت به منظور رهایی از این معضل و افزایش میزان فروش سری ویندوفون‌های لومیا خود چاره‌ای اندیشیده و قصد دارد که برخی از این ویندوزفون‌های خود را با تخفیف‌های ویژه‌ای عرضه کند.

در همین راستا، امروز مایکروسافت اعلام کرد که ویندوزفون لومیا 950 این کمپانی برای دانش آموزان بریتانیایی با تخفیف ویژه‌ای عرضه خواهد شد. این تخفیف شامل کسر مبلغی برابر با 42 یورو از قیمت اصلی این ویندوزفون است. قیمت عادی این محصول در بازارهای بریتانیا معادل با 476.99 یورو است، اما هم اکنون دانش آموزان بریتانیایی می‌توانند ویندوزفون لومیا 950 مایکروسافت را با قیمت 404.99 دلار خریداری کنند. فرآیند خرید محصول هم از طریق فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store) انجام خواهد شد و روند بسیار ساده‌ای دارد.

البته تنها ویندوزفون لومیا 950 مایکروسافت شامل تخفیف‌های ویژه دانش آموزی این شرکت نمی‌شود. هم اکنون فروش محصولاتی همچون سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک این شرکت هم با تخفیفاتی برای دانش آموزان ارائه می‌گردد. اما مبلغ تخفیفی که مایکروسافت برای ویندوزفون لومیا 950 در نظر گرفته شایان ملاحظه بوده است. به نظر شما آیا این سیاست‌ها و استراژی‌های فروش محصول می‌تواند مایکروسافت را از بحران مالی بخش تولید موبایل خود نجات دهد؟

منبع: winbeta

ارسال نظر