صحنه های حساس مسابقات ورزشی در اپلیکیشن Super Bowl 50

تصور اینکه در حین بازی بتوانید از طریق موبایل خود صحنه های اهسته بازی را مشاهده نمایید شاید کمی مشکل باشد، اما این موضوع به حقیقت پیوسته است.

صحنه های حساس مسابقات ورزشی در اپلیکیشن Super Bowl 50

به گزارش کلیک، به عنوان یکی از بزرگترین آوردگاه های ایالات متحده، بازی نهایی فوتبال آمریکایی در این کشور محلی برای نمایش و عرض اندام ورزشکاران، ارائه خلاقیت و حتی ابداعات در تکنولوژی محسوب می شود. مسئولین برگزار کننده این رویداد مهم در سال جاری قول داده اند که مسابقه امسال به شکل با شکوهی برگزار شود و صحنه های حساس بازی در بازی های موبایل قرار داده خواهند شد.

حتی اگر مسابقه را تماشا نمی کنید، اما همه دوست دارند آن را در تلفن همراهشان داشته باشند.

از مسائل امنیتی گرفته تا بلیط فروشی مسابقه ، تلفن های موبایل نقش مهمی در مسابقه روز یکشنبه بازی می کنند. برای مبتدیان تهیه بلیط الکترونیکی مطمئن ترین راه برای ورود به استادیوم و تماشای بازی محسوب می شود چرا که این نوع خرید لزوما در باره خرید بلیط مهم به نظر نمی رسد و اینکه شما چه کسی هستید در این سبک مهم تر به نظر می رسد. با توجه به این موارد، دوران بلیط های کاغذی رو به اتمام است چرا که با استفاده از تلفن همراه خود دیگر نیازی به تهیه بلیط کاغذی ندارند و با این حساب مکان های ورزشی به سمت بلیط موبایلی پیش می روند. روزهایی که مامورین بلیط فروشی از شما میخواستند تا بلیط های خود را از باجه ها تهیه کنند تمام شدند و امروزه مسئولین استادیوم ها از حضار و بلیط به دست ها میخواهند تا با موبایل های خود وارد استادیوم شوند به طوریکه در سال 2015 نزدیک 50 درصد از بازی های تیم های لیگ NFL با چک بلیط موبایلی آغاز شدند.

phones3-1

اما ورای مسائل امنیتی، کاربران سنتی موبایل هم وجود دارند که همیشه در بین طرفداران فوتبال در استادیوم های ورزشی حضور دارند و اصلا به بازی و اتفاقات ان توجهی ندارند.تیم ها و لیگ ها به صورت فزایند های در حال حرکت به سمت اپلیکیشن های موبایل هستند که به بیننده این امکان را می دهد تا به صورت زنده خودش صحنه های حساس را مجددا تماشا نماید یا آن صحنه حساس یا عکس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.از این جالب تر، در استادیوم لوی که به شدت به تکنولوژی موبال وابسته است به طرفداران این امکان داده می شود.
اگر داشتن برنامه super bowel برای شما کافی نیست، تکنولوژی های دیگر موبایلی به شما این امکان را می دهند تا به عنوان یک طرفدار بتوانید صحنه های بازی، شوتها را از زوایای مختلف حتی بعد از به صدا در امدن سوت ایان بازی، مجدداً تماشا نمایید.

بیشتر این تکنولوژی ها توسط کمپانی VenueNext ساخته می شوند که رویکردی کاملا متعاملانه را تعقیب می کند و سعی دارد آنها را در برنامه های موبایلی بیارود. یکی از مسئولین این شرکت معتقد است در برنامه های موبایلی این شرکت، تمامی امکاناتی که در استادیوم ها وجود دارد از جمله پارکینگها،بلیط فروشی،سرویس های تغذیه و ... دیده شده است و تمامی این موراد در قالب یک برنامه موبایلی آورده شده اند. و در نهایت هدف ما این است که به مردم از این طریق کمک کنیم و تماشای مسابقات را برای ان ها لذت بخش تر نماییم.

ارسال نظر