انتشار اتفاقی بازی غیر رسمی Super Mario در اپ استور

مدتی از انتشار خبر تولید بازی نوستالژیک سوپر ماریو برای سیستم عامل iOS می گذرد و همه ما بی صبرانه منتظر انتشار این بازی در تاریخ ۱۵ دسامبر بر روی App Store هستیم،اما همین چند دقیقه پیش بود که یک بازی غیر رسمی مشابه با Super Mario بر روی App Store منتشر گردید.

انتشار اتفاقی بازی غیر رسمی Super Mario در اپ استور

به گزارش کلیک ،هنوز ۱۰ روزی تا زمان انتشار رسمی بازی Super Mario زمان باقیست که همین چند دقیقه پیش بازی ای غیر رسمی اما کاملا مشابه بازی قارچ خور نوستالژیک بر روی App Store منتشر شده است.

همه کاربران از زمان انتشار خبری که به شروع پروسه تولید بازی رسمی Super Mario Run برای سیستم عامل iOS اشاره داشت شور و هیجان بیشتری دارند و هر روزی که به رسیدن زمان انتشار این بازی نزدیک تر می شویم این شور و هیجان نیز بیشتر می شود،اگر وضعیت شما هم چنین است و مشکلی هم با دانلود و نصب یک بازی غیر رسمی ندارید هم اکنون می توانید به App Store رفته و بازی Stars Utopia را دانلود نمایید.

این بازی غیر رسمی دقیقا از کاراکتر های متعلق به شرکت نینتدو استفاده کرده است و با توجه به پروسه سفت و سختی که اپل برای تایید نهایی یک اپلیکیشن به منظور انتشار بر روی اپ استور دنبال می کند،انتشار بازی Stars Utopia واقعا عجیب و غیر منطقی به نظر می رسد.

Zelda و Mario تنها دو کاراکتر از میان ۱۰۰ کاراکتری هستند که در این بازی حضور دارند،گرافیک سه بعدی این بازی نیز می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند،با توجه به این که این بازی تولید شده توسط دولوپری به نام کولین ونگ می باشد و او هیچ ارتباطی با شرکت نینتدو ندارد باید ببینیم سرنوشت او و بازی کپی شده اش چه می شود.

بازی Stars Utopia در واقع از روی همه دار و ندار شرکت نینتدو در بازی سوپر ماریو و حتی موزیک متن آن کپی برداری غیر قانونی کرده است و از آنجایی که شرکت نینتدو همواره نشان داده که نسبت به متعلقات حقوقی خود حساسیت خاصی دارد احتمال می دهیم که به زودی زود و شاید ۱ ساعت دیگر این بازی از روی سرور اپ استور حذف گردد،پس اگر قصد دارید زودتر از انتشار بازی رسمی سوپر ماریو که ۱۰ روز دیگر اتفاق می افتد کمی مزه آن را بچشید پیشنهاد می کنیم همین حالا بازی Stars Utopia را دانلود و نصب نمایید.

ارسال نظر