تماشا کنید؛ حالت فیلم‌برداری فوق آهسته در سونی اکسپریا XZ Premium

سونی اکسپریا XZ Premium، اولین گوشی هوشمند سونی است که قابلیت فیلم برداری با حالت فوق آهسته یا Super slow-motion را دارد.

تماشا کنید؛ حالت فیلم‌برداری فوق آهسته در سونی اکسپریا XZ Premium

به گزارش کلیک ، سونی اکسپریا XZ Premium که دیروز در جریان MWC2017 معرفی شده است، اولین گوشی هوشمند سونی است که قابلیت فیلم برداری فوق آهسته یا Super slow motion را دارد. در واقع این دوربین قابلیت فیلم برداری ۹۶۰ فریم در ثانیه را دارد، که در واقع ۴ بار آهسته تر از حالت آهسته موجود در گوشی های هوشمند فیلم برداری می کند. آیفون قابلیت فیلم برداری به صورت آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارد. شاید واژه فوق آهسته بسیار برازنده این حالت فیلم برداری در سونی اکسپریا XZ Premium باشد، برای لذت بردن از تصاویر آهسته فیلم برداری شده با سونی اکسپریا XZ Premium می توانید ویدئو ارائه شده در این مطلب در پایین صفحه را مشاهده کنید.

حالت فیلم‌برداری Super slow-motion در سونی اکسپریا XZ Premium

اگر بخواهیم در رابطه با دوربین سونی اکسپریا XZ Premium اطلاعات بیشتری داشته باشیم، دوربین پشت این گوشی هوشمند ۱۹ مگا پیکسلی و دوربین جلو نیز ۱۳ مگا پیکسلی است. هر دو دوربین دارای دیافراگم ۲ هستند، دوربین پشت از لنز زاویه باز ۲۲ میلی متری بهره برده است. هم چنین در دوربین سونی اکسپریا XZ Premium شاهد ۵ محور لرزش گیر هستیم. صفحه نمایش سونی اکسپریا XZ Premium یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است که قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت ۴K و با رزولوشن تصویر ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ را دارد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند با شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت شده است. سونی اولین دستگاهی است که با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت یافته است.

سونی از اسکنر اثر انگشت نیز برخوردار است ولی این اسکنر در ورژن آمریکایی این گوشی هوشمند قرار نگرفته است، این موضوع شاید بسیار خوشایند نباشد و یک امتیاز منفی برای سونی اکسپریا XZ Premium به حساب بیاید.

ارسال نظر