لپ تاپ فوق باریک HP v رقیب جدید اپل

با وجود این که اپل در سال های اخیر لپ تاپ های مک بوک و مک بوک ایر را تغییر چندانی نداده، HP معتقد است که آخرین لپ تاپ تولید شده این شرکت عنوان بهترین و زیباترین طراحی را از آن خود می کند.

لپ تاپ فوق باریک HP v رقیب جدید اپل

به گزارش کلیک، رون کولین رئیس HP PC در گفتگو با وال استریت ژورنال پیش از رونمایی از لپ تاپ جدید HP در روز سه شنبه گفت: برای سال ها، اپل به عنوان مبتکر و راننده نوآوری دیده می شد، اما حالا HP است که این جایگاه را به خود اختصاص می دهد، چرا که شایسته آن است و به درستی از آن حفاظت خواهد کرد.

هر چند ممکن است احساس HP به خاطر نمایشگاه CES که در ماه ژانویه برگزار شد، تشویق شده باشد، ولی این ادعایی که کرده بسیار جسورانه است. این لپ تاپ جنجالی HP کمتر از نیم اینچ ضخامت دارد، و انتظار می رود با این همه سر و صدای که برای آن به پا شده ضخامت آن کمتر هم شده باشد. در نتیجه نازک تر از مک بوک اپل خواهد بود، که در حال حاضر به عنوان باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا شناخته می شود. از آن جا که چند میلیمتر تفاوت بسیاری می کند، باید صبر کرد و دید.

oie_582554OAg6aci-1

صحبت های مبارزه طلبانه HP نشانه امیدوارکننده ای برای مبارزه با اپل است. در زمانی که مایکروسافت و حتی اپل و گوگل در حال توسعه طرح های ترکیبی و تبدیل مدل های گذشته خود به مدل های جدید بودند، DELL خود را به عنوان رهبر در میان لپ تاپ های معمولی ویندوز معرفی کرد، آن هم به لطف خط تولید لپ تاپ XPS 13. بسیاری از مردم باور دارند که سادگی یک لپ تاپ است که به سادگی، با عنوان یک لپ تاپ کار می کند، به همین دلیل است که اپل یک مک بوک ساده شده در سال گذشته معرفی کرد و HP هم می خواهد در تلاشی جدید لپ تاپ خود را با سخت افزار جدید معرفی کند. این لپ تاپ در طی کنفرانس بین المللی لوکس در ورسای رونمایی می گردد و ظاهرا HP قصد ندارد این محصول را در ابتدا به تولید انبود برساند. برای این کار چندین دلیل می تواند وجود داشته باشد که تنها گذر زمان آن را مشخص می کند.

هرچند که بازار محصولات جدید تلکونولژی به خصوص محصولات باریک بسیار شکننده بوده ولی می توان این تلاش HP را ستود و برای این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

منبع: theverge

ارسال نظر