حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در الکامپ اقدامی ارزشمند است

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در نمایشگاه الکامپ اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار است.به گزارش کلیک و به نقل از ستاد خبری الکامپ 21، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدحسین موسی‌پور پس از بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: من سال گذشته هم از نمایشگاه الکامپ بازدید داشتم و می‌توانم بگویم نمایشگاه امسال، هم به لحاظ کمیت و هم کیفیت مناسب‌تر برگزار شده است.

حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در الکامپ اقدامی ارزشمند است

به گزارش کلیک و به نقل از ستاد خبری الکامپ 21 ، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدحسین موسی‌پور پس از بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت : من سال گذشته هم از نمایشگاه الکامپ بازدید داشتم و می‌توانم بگویم نمایشگاه امسال، هم به لحاظ کمیت و هم کیفیت مناسب‌تر برگزار شده است .

وی افزود : یکی از نکات مثبت نمایشگاه امسال، ابتکار اختصاص یک سالن رایگان به 80 شرکت‌ نوپا و دانش بنیان است که کار بسیار ارزشمند و در حمایت از قشر جوان است .

موسی‌پور گفت : با توجه به حجم گسترده فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، توجه به قشر جوان در این حوزه و به ویژه حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان می‌تواند سبب کاهش نرخ بیکاری در کشور شود .

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد : در مجموع نمایشگاه الکامپ امسال را از دوره‌های گذشته پربارتر دیدم .

ارسال نظر