وزیر ارتباطات: حمایت از پیام رسان های بومی را به عنوان تکلیف قانونی ادامه می دهیم

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدامات لازم برای تخصیص امکانات و حمایت از پیام رسان های بومی انجام شده و به عنوان یک تکلیف قانونی و شرعی این حمایت ها را ادامه خواهیم داد.

وزیر ارتباطات: حمایت از پیام رسان های بومی را به عنوان تکلیف قانونی ادامه می دهیم

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ محمد جواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: در حاشیه همایش شیراز؛ یکی از جوانان سوالی پرسید. چرا وقتی توییتر در ایران فیلتر است شما خلاف قانون عمل می‌کنید و در آن فعالیت می‌کنید؟

وی عنوان کرد: در پاسخ آن جوان عزیز پاسخ دادم: اطلاق خلاف قانون برای عضویت در توییتر صحیح نیست چرا که کارگروه تعیین مصادیق و یا مقام قضایی حکم کلی برای منع دسترسی برای مردم صادر نکرده‌اند بلکه فعالیت توییتر در ایران را منع کرده‌اند.

جهرمی تاکید کرد: چه بسا صدور حکم کلی برای ممنوعیت همه شهروندان در شان مجلس است. بنابراین فعالیت در توییتر خلاف قانون نیست.

وزیر ارتباطات در مورد سوال مربوط به حمایت دولت از توسعه پیام رسان های بومی نیز گفت: در این خصوص شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ ای قانونی داشته که وزارت ارتباطات هم در کنار سایر دستگاه ها در آن ماموریت های مهمی دارد.

وی یادآور شد: اقدامات لازم برای تخصیص امکانات و حمایت از این شرکت ها انجام شده و به عنوان یک تکلیف قانونی و شرعی این حمایت ها را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر