زنفون زوم ایسوس با قیمت 560 دلار در هندوستان عرضه می‌شود

کمپانی ایسوس دقایقی پیش به طور رسمی عرضه گوشی هوشمند زنفون زوم (Zenfone Zoom) را با قیمت 560 دلار در بازار کشور هندوستان آغاز کرد. با کلیک همراه باشید.

زنفون زوم ایسوس با قیمت 560 دلار در هندوستان عرضه می‌شود

گوشی هوشمند زنفون زوم ایسوس در ماه ژانویه سال 2015 رونمایی شد، اما عرضه آن تنها محدود به بازارهای داخلی کشور تایوان شده بود. این گوشی هوشمند مبتنی بر قابلیت‌های عکسبرداری یا اصطلاحا دوربین محور، رسما باریک‌ترین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت زون اپتیکال 3x محسوب می‌شود.

1

زنفون زوم ایسوس هم اکنون با قیمت 560 دلار و از طریق سایت‌ Flipkart به فروش می‌رسد. این گوشی شامل رنگ‌های مشکی و سفید خواهد بود. فروشگاه‌های اختصاصی شرکت ایسوس هم تا ماه آینده فروش رسمی این گوشی را آغاز می‌کنند. گوشی هوشمند زنفون زوم ایسوس از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و از نوع IPS و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد که توسط پنل گوریلاگلاس 3 از آن محافظت به عمل می‌آید.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب از سنسورهایی 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه Atom Z3580 شرکت اینتل است. پردازنده مرکزی این تراشه چهار هسته‌ای و با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز بوده و رم آن ظرفیت‌های 2 و 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند. همچنین از نظر حافظه داخلی این گوشی شامل نسخه‌های 16، 32، 64 و 128 گیگابایتی می‌شود. هنوز مشخص نشده که قیمت 560 دلاری این گوشی در بازار هندوستان مربوط به کدام نسخه از این گوشی هوشمند است، اما ظاهرا این قیمت برای نسخه مجهز به رم 2 گیگابایتی آن در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

ارسال نظر