تمسخر ساعت اپل با یک ساعت مکانیکی 25 هزار دلاری

H. Moser & Cie یک شرکت سوییسی تولید کننده ساعت، ساعتی مکانیکی شبیه به اپل واچ به ارزش 24900 دلار تولید کرده که با رنگ طلایی روشن عرضه می شود.

تمسخر ساعت اپل با یک ساعت مکانیکی 25 هزار دلاری

به گزارش کلیک، به نقل از هدینکی در وبلاگ ساعت، فقط پنجاه عدد از این ساعت در حال ساخت است و این مدل Swiss Alp Watch نام گذاری شده است. طراحان این شرکت، برای طراحی آن از ساعت هوشمند اپل الهام گرفته اند و این طراحی حدود 17000 دلار برای آن ها هزینه داشته است.

رئیس یکی دیگر از کمپانی های ساعت سازی یعنی شرکت Swatch، اپل واچ را به یک اسباب بازی تعبیر کرده است و معتقد است این ساعت اصلا به یک محصول انقلابی که اپل ادعای آن را دارد شبیه نیست. اگر چه یک سازنده دیگر ساعت یعنی شرکت Roger W Smith، اپل واچ را محصولی مطلوب توصیف کرده است.

39fa51147cb721846f722f58a73996ab

مدیر شرکت Moser & Cie در اظهار نظری در مورد تکنولوژی ساعت اپل می گوید: این ساعت به جای نزدیک کردن ما به زندگی حقیقی ما را از آن دور می کند، و گفته است: ساعت Swiss Alp ما برای تلفن کردن و یا فرستادن پیامک به دیگران طراحی نشده است. همچنین این ساعت قابلیت نمایش ضربان قلب با طرح های زیبا را ندارد ولی کارهایی فراتر از آن انجام می دهد یعنی باعث پیوند دوباره شما با زندگی واقعی شده و احساسات شما را به مسائل حقیقی جلب می کند.

مدیر این شرکت همچنین بیان کرده است: مهمتر از همه این موارد این است که Swiss Alp Watch هیچگاه از مد نمی افتد و شما حتی می توانید با خیال راحت آن را برای فرزندتان به ارث بگذارید!

یکی از بزرگترین ایراداتی که به ساعت هوشمند اپل، به خصوص مدل حرفه ای آن وارد است عمر کوتاه قطعات الکترونیکی درون آن است در حالی که ساعت های مکانیکی این مشکل را ندارند.

منبع: techinsider

ارسال نظر