Synup استارت‌آپ هندی که توانست ۶ میلیون دلار سرمایه جذب کند

رسانه کلیک - استارت آپ Synup که شرکت ها را برای توسعه کسب و کارشان یاری می‌دهد، با موفقیت در بازار آمریکا توانست ۶ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

Synup استارت‌آپ هندی که توانست ۶ میلیون دلار سرمایه جذب کند

به گزارش کلیک ؛ وب‌سایت تک کرانچ (techcrunch) در مطلبی نوشت؛ Synup استارت‌آپی است که به شرکت ها کمک می‌کند تا روند تجارت خود را به صورت آنلاین بررسی کنند، کسب و کارشان را توسعه دهند و حتی با گرفتن نرم افزار مخصوص به خود مدیریت شرکت را به صورت آنلاین انجام دهند.

اکنون اعلام شده که این استارت آپ موفق شده است ۶ میلیون دلار از شرکت سرمایه گذاری Vertex Venture Holdings به‌دست آورد.

اگر چه Synup در بنگلور هند پایه گذاری شده است، اما طی دو سال گذشته بیشتر در بازار ایالات متحده آمریکا و کانادا فعال بوده است و این استارت آپ که عمدتاً بر شرکت‌های کوچک و متوسط متمرکز شده، ادعا می‌کند که به بیش از ۵۰ هزار شرکت در آمریکا و کانادا خدمات ارائه کرده است. Synup سه ساله از بودجه‌ای که به تازگی به‌دست آورده است، برای گسترش، بازاریابی و توسعه مجموعه خود استفاده خواهد کرد و قصد دارد طی سه سال آینده ۱۰ برابر رشد کند.

اشوین رامش، بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ Synup گفت: «آمریکا نه تنها بزرگ‌ترین بازار بالقوه سرویس‌های Synup بود، بلکه مکانی برای ساخت و تکمیل الگوهای ما قبل از رفتن به سراغ بازارهای دیگر جهان به شمار می‌رفت».

وی افزود: «ما یک راه حل منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای مدیریت بهتر و گسترش کسب و کارها ایجاد کردیم و تاکنون شاهد رشد بسیار خوبی بودیم. هدف بعدی ما این است که به زودی با ارائه محصول بهتر در کشورهای دیگر جهان هم حضور داشته باشیم».

استارت آپ Synup ادعا می‌کند که به طور متوسط تنها ۹ ماه پس از تأسیس توانسته ارزش استارت آپ خود را به یک میلیون دلار برساند. ۴۰ نفر در حال حاضر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

بزرگ‌ترین رقیب Synup در ایالات متحده Yext است که اخیراً ارزش آن در ماه آوریل به ۱۱۵٫۵ میلیون دلار افزایش یافته است. دیگر رقبای این استارت آپ شامل NinjaCat، Raven Tools، UpCity و غیره است.

ارسال نظر