عنوان System Shock 3 رسما معرفی شد

اگر خبرهای دنیای گیم را روزانه دنبال کرده باشید، حتما از افتتاح شدن وبسایت جدیدی برای بازی System Shock 3 توسط استودیوی Other Side Entertainment خبر دارید! مدتی پیش این استودیو وبسایت جدیدی را تاسیس کرد که در این وبسایت یک شماره معکوس به چشم می خورد.

عنوان System Shock 3 رسما معرفی شد

به گزارش کلیک،حال زمان این شماره معکوس به پایان رسیده و کمپانی OtherSide Entertainment به صورت رسمی از بازی System Shock 3 رونمایی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی جدید، همراه رسانه کلیک باشید.

امروز شماره معکوس موجود در وبسایت جدید بازی System Shock 3 به اتمام رسید و استودیوی OtherSide Entertainment به صورت رسمی بازی System Shock 3 را معرفی کرد. پس از معرفی شدن این بازی، بر روی این وبسایت شاهد antagonistic محبوب فرانچایز System Shock هستیم که یک هوش مصنوعی با نام SHODAN دارد. همچنین در این صفحه یک فایل صوتی نیز وجود دارد که در این فایل صوتی گفته می شود:

"تو هنوز هم فکر میکنی که من تو را فراموش کردم؟ حشره!"

در حالی که وظیفه ساخت سری جدید بازی System Shock 3 بر عهده استودیوی OtherSide Entertainment می باشد، در این وب سایت نام صاحب امتیاز مجموعه بازی System Shock ،کمپانی Night Dive Studios اعلام شده است. این استودیو قبلا امتیاز کل مجموعه بازی سیستم شاک را خریداری کرده بود و به همین خاطر از قبل آمادگی نوشته شدن نام این استودیو بودیم.

همچنین بخشی در وبسایت تازه تاسیس بازی System Shock 3 به نام خبرنامه وجود دارد که شما کاربران عزیز رسانه کلیک می توانید ایمیل خودتان را در این بخش وارد کنید تا از جدیدترین خبرهای این عنوان جدید با خبر شوید. البته رسانه کلیک تمامی این خبر را به صورت فارسی برای شما تهیه خواهد کرد. پس از وارد کردن ایمیلتان صفحه ای برای شما باز می شود که از شما سوالی درباره پلتفرم این بازی پرسیده می شود. استودیوی Other Side Entertainment از کاربران می خواهد که کدام پلتفرم (کامپیوتر های شخصی، PlayStation 4, Xbox One, Mac و...) را برای تجربه بازی System Shock 3 ترجیح می دهند. همچنین در یکی از سوال ها از کاربران می خواهد که دیدگاهشان را درباره بازی های واقعیت مجازی با این استودیو در میان بگذارند.

استودیوی Other Side Entertainment برای افرادی که در این پرسشنامه شرکت کرده اند یک قرعه کشی ترتیب داده است. بنا به اطلاعات منتشر شده درباره این قرعه کشی، جایزه این قرعه کشی اعطای پوستری از SHODAN می باشد که توسط هنرمند معروف صنعت بازی، آقای Robb Waters، طراحی شده است. متاسفانه اطلاعات دیگری در این رابطه منتشر نشده است.

موسس و سازنده استودیوی Looking Glass Studios و Other Side Entertainment، آقای Paul Neurath، مسئولیت ساخت شماره اول فرانچایز System Shock را به عهده داشت. طبق خبرهایی که هم اکنون در فضای مجازی منتشر شده، ایشان در حال ساخت ادامه بازی Ultima Underworld نیز است.

لازم است بدانید که استودیوی Night Dive Studios که امتیاز این فرانچایز را خریداری کرده است، سال های گذشته نسخه بهبود یافته شماره اول این فرانچایز را منتشر کرد. در سال 2013 نیز نسخه دوم این فرانچایز منتشر شد. هم اکنون شما کاربران رسانه بزرگ کلیک می توانید این فرانچایز را از شبکه بزرگ استیم خریداری کنید.

اولین شماره بازی سیستم شاک در سال 1994 برای سیستم عامل های DOS, Microsoft Windows, Linux, Mac OS, MS-DOS, NEC PC-9801 توسط کمپانی های نامداری نظیر الکترونیک آرت، Dro Soft و Kingsoft GmbH که ناشر این عنوان بودند، منتشر شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص سری سوم بازی System Shock چیست؟ آیا نسخه های قبلی این فرانچایز را تجربه کرده اید؟ حتما دیدگاه ها و نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر