قطع موقت اینترنت و تماس صوتی در آمریکا

رسانه کلیک - روز گذشته سرویس دیتا و تماس صوتی یکی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا قطع شد و بیش از ۱۰۰ هزار نفر در‌ آمریکا این قطعی را گزارش دادند. البته بعد از ۱۲ ساعت این مشکل به‌طور کامل رفع شد. 

قطع موقت اینترنت و تماس صوتی در آمریکا

روز گذشته شرکت تی موبایل با مشکلی در شبکه دیتا و تماس صوتی خود مواجه شد و کاربران این اپراتور در توییتر و سایت Down Detector این مشکل را گزارش دادند. این مشکل از ساعت یک بعدازظهر آغاز شده بود و تا ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر، بیش از ۸۲ هزار گزارش در این سایت ثبت شد.

نویل ری، مدیر بخش فناوری شرکت تی موبایل، در یک توییت نوشت: «مهندسان ما مشغول حل مشکلات مربوط به تماس صوتی و دیتا در سراسر آمریکا هستند. ما برای این مشکل به‌وجود آمده ناراحت هستیم و امیدواریم در زمان کوتاهی مشکل رفع شود.»

کاربران برخی دیگر از اپراتورها نیز این مشکل را گزارش داده بودند؛ زیرا نمی‌توانستند با افرادی که اپراتور تی موبایل داشتند تماس برقرار کنند و فکر می‌کردند که مشکل از موبایل خودشان است.

خدمات مشتریان تی موبایل در ساعت ۵:۴۹ بعدازظهر اعلام کرد که یک مشکل روتینگ گسترده به وجود آمده است و به مشترکین خود پیشنهاد داد که برای برقراری تماس از اپلیکیشن‌هایی مانند سیگنال و فیس‌تایم استفاده کنند.

سرانجام ساعت ۱:۲۲ بامداد، مدیر بخش فناوری شرکت تی موبایل اعلام کرد که: «سرویس متنی و صوتی ما به‌طور کامل ترمیم شده است.»

ارسال نظر