افزوده شدن قابلیت tagline در پیام رسان محبوب واتس اپ

اگر شما نیز از کاربران اپلیکیشن پیام رسان پر طرفدار واتس اپ باشید تاکنون این اپلیکیشن را به نسخه جدید آن به روز رسانی کرده اید. یکی از تغییراتی که این پیام رسان در نسخه جدید خود داشته است حذف قابلیت Status قدیمی بوده است. اما به جای قابلیت status، قرار است در به روز رسانی های جدید پیام رسان محبوب واتس اپ قابلیتی به نام  tagline به این اپلیکیشن اضافه شود.

افزوده شدن قابلیت tagline در پیام رسان محبوب واتس اپ

اما به جای قابلیت status، قرار است در به روز رسانی های جدید پیام رسان محبوب واتس اپ قابلیتی به نام tagline به این اپلیکیشن اضافه شود.

به گزارش کلیک ، پیام رسان واتس اپ در آخرین به روزرسانی خود قابلیت جدیدی شبیه به قابلیت Snapchat در اختیار کاربران قرار داده است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اما افزوده شدن این قابلیت جدید باعث شده است که قابلیت قدیمی واتس اپ برای اعلام وضعیت که به قابلیت status مشهور بوده است حذف شود. اما برخی از کاربران نسبت به این تغییرات ابراز نگرانی کرده اند و خواستار برگردانده شدن قابلیت status قدیمی واتس اپ شده اند.

اما واقعیت این است که طراحان و توسعه دهندگان پیام رسان واتس اپ برای برآورده کردن نیازهای این دسته از کاربران در حال کار بر روی بر گرداندن قابلیت status قدیمی به جمع قابلیت های جدید پیام رسان محبوب واتس اپ هستند.

قابلیت status قدیمی با نام جدید به نام tagline در صفحه اطلاعات contact info قابل دسترسی خواهد بود. در حال حاضر این قابلیت هنوز فعال نشده است ولی به زودی این قابلیت در نسخه های جدید واتس اپ که تحت سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز فون اجرا می شوند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر