ناشر بازی GTA 5 زمان عرضه «پلی استیشن 5» را افشا کرد!

رسانه کلیک - شرکت تیک-تو اینتراکتیو به عنوان یکی از بزرگترین ناشران در صنعت گیم از تاریخ معرفی پلی استیشن 5 سونی خبر داد.

ناشر بازی GTA 5 زمان عرضه «پلی استیشن 5» را افشا کرد!

در حالی که از ورود کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو به بازار مدت زمان کمی می گذرد، بازار شایعات در رابطه با پلی استیشن 5 سونی داغ است. به تازگی شرکت تیک-تو اینتراکتیو که ناشر بازی های موفقی مانند GTA است، زمان معرفی نسل آینده کنسول های بازی سونی را اعلام کرده است.

بر اساس گزارشی از DualShockers مدیر عامل تیک-تو اینتراکتیو ، Strauss Zelnick پیش بینی خود از زمان عرضه پلی استیشن 5 سونی را اعلام کرده است ( تولید قطعات کنسول بازی پلی استیشن 5 در آینده نزدیک شروع می شود ).

Zelnick در کنفرانس مربوط به گزارش مالی این شرکت به معرفی این کنسول در سال 2020 اشاره کرده است. در حالی که مدیر عامل تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده که نمی تواند در رابطه با برنامه کاری دیگر شرکت ها مانند سونی اظهار نظر کند، در رابطه با زمان تعویض کنسول های بازی اطلاعات بالایی دارد.

تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 در اینترنت منتشر شده است. در ماه گذشته یک تحلیلگر اعلام کرد که سونی از نسل آینده کنسول های بازی خود در سال 2020 رونمایی خواهد کرد ( نسل آینده پلی استیشن سال 2020 معرفی می شود ). علاوه بر این تحلیلگر چندین گزارش دیگر نیز سال 2020 را به عنوان تاریخ معرفی این کنسول اعلام کرده اند.

دو کمپانی سونی و مایکروسافت که عملکرد موفقی در صنعت گیم دارند در سال های اخیر به جای معرفی نسخه جدید محصولات خود سعی کرده اند آن ها را بروزرسانی کنند. این دو شرکت از نسخه قدرتمندتر کنسول های خود با نام های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرده اند.

با توجه به روند اخیر این دو برند انتظار می رود که در صورت معرفی نسل آینده کنسول های بازی دوباره شاهد عرضه نسخه قدرتمندتر آن ها در مدت زمان کوتاهی باشیم.

ارسال نظر