امکان عکاسی سه بعدی با آیفون ۷ پلاس

امکانات دوربین آیفون ۷ پلاس از آیفون ۷ بیشتر است و دلیل این قابلیت های بیشتر دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس است.

امکان عکاسی سه بعدی با آیفون ۷ پلاس

به گزارش کلیک، آیفون ۷ پلاس به دلیل داشتن دوربین دوگانه از ویژگی های بیشتری نسبت به آیفون ۷ برخوردار است. یکی از این قابلیت ها توانایی عکاسی سه بعدی به وسیله اپلیکیشن ProCam 4 در آیفون ۷ پلاس است.

در القای حالت سه بعدی این اپلیکیشن از قابلیت wigglegrams استفاده شده است. بر اساس این قابلیت دوربین نورهای مختلف را از جهات مختلف صحنه ثبت می کند و به دلیل این که آیفون ۷ پلاس صفحه نمایش سه بعدی ندارد، با نوعی خطای دید تصویر سه بعدی را به مخاطب القا می کند.

این قابلیت ابداع جدیدی نیست و نمونه های مشابه آن قبلاً استفاده شده است و در اینستاگرام نیز در صفحه ۳dnewyorker نمونه های مشابه را مشاهده کنید، پیشنهاد می‌شود که حتما به این پیج در اینستاگرام سری بزنید و کارهای زیبای هنرمندان را مشاهده کنید.

در واقع روند کار این اپلیکیشن این گونه است که شما از تصویر مورد نظر خود دو عکس تهیه می کنید؛یک عکس با لنز تله فتو گرفته می شود و یک عکس با لنز واید؛ سپس نرم افزار با هم پوشانی این دو عکس با یکدیگر حرکت سه بعدی کوچکی را در عکس شما به وجود می آورد.

مثالی ملموس تر برای درک قابلیت این اپلیکیشن را می توان تصاویر GIF نام برد. در اینستاگرام اپلیکیشن بومرنگ تصاویر کوتاهی را از تکرار یک صحنه و یا یک حرکت ایجاد می کند و تصویر به صورت مداوم حرکت انجام شده در فیلم را تکرار می کند.

این اپلیکیشن تنها نمونه کوچکی از کاربر دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس است. آیفون ۷ پلاس دو دوربین با دو فاصله کانونی متفاوت دارد و سازندگان اپلیکیشن ها اگر به‌اندازه کافی باهوش باشند از این قابلیت بهترین استفاده را می کنند تا اپلیکیشن های بی نظیری در زمینه عکاسی ارائه دهند.

علاوه بر قابلیت استفاده از اپلیکیشن ProCam در آیفون ۷ پلاس قابلیت هایی مانند عکاسی با فرمت RAW و عکاسی با حالت بوکه نیز در دوربین آیفون ۷ پلاس قرار دارد که می تواند گوشی هوشمند را به یک دوربین حرفه ای تبدیل کند.

ارسال نظر