پخش گفتگوی زنده مالک فیسبوک با ساکنین ایستگاه فضایی

مارک زوکربرگ مدیرعامل فیسبوک نیز انسان معمولی مانند سایر افراد است. سرویش پخش زنده جدید فیسبوک برای برنامه روز چهارشنبه خود میهمانان ویژه خواهد داشت.

پخش گفتگوی زنده مالک فیسبوک با ساکنین ایستگاه فضایی

به گزارش کلیک، این برنامه ساعت ۱۲:۵۵ بعد ازظهر به وقت محلی شرق آمریکا در روز اول ژوئن شروع خواهد شد و ناسا می‌گوید زوکربرگ با فضانوردانی که در حال حاضر در ایستگاه فضایی مشغول به کار هستند، گفتگو خواهد داشت. شما می‌توانید تمام وقایع را در صفحه فیسبوک ناسا مشاهده کنید.

این پشخ برای ۲۰ دقیقه تنظیم شده است و شامل مکالمه با تیم کورپا وجف ویلیامز، فضانوردان ناسا و تیم پیک فضانورد ESA(آژانس فضایی اروپا) خواهد بود. طبق اظهارات آژانس فضایی در مورد این رویداد مهم، زوکربرگ سوالات پرسیده شده توسط تماشاگران در صفحه فیسبوک ناسا را خواهد پرسید.

ناسا تا کنون برنامه‌های مهیجی را برای تغذیه روح افراد تدارک دیده است. حتما بسیاری از افراد تمایل دارند بدانند زندگی و کار در شرایط بی‌وزنی در مدار زمین چگونه است؟ می‌خواهند بیشتر در مورد "علم خارج از این جهان" بدانند که کیلومترها بالاتر از استراتوسفر رخ می‌دهد. می‌خواهند بدانند دانشمندان پگونه قرار است انسان را به مریخ ببرند. شما نیز سوالات‌تان را پرسید تا به آن پاسخ داده شود.

قطعا این اولین باری نیست که ناسا و فضانوردانش از شبکه‌های اجتماعی بهره برده‌اند تا به فعالیت‌های فضایی خود شور و شوق بی‌افزایند. اسکات کلی نیز در زمان حضورش در ایستگاه فضایی به مکالمات طرفدارانش در فضا پاسخ می‌داد و تصاویر خیره‌کننده‌ای از زمین و جهان اطراف ما به اشتراک می‌گذاشت.

شما نیز اگر سوالی از فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی دارید، وارد صفحه فیسبوک ناسا شده و آن‌جا سوالتان را مطرح کنید.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر