نرم افزار TapMeasure آیفون شما را به متر حرفه ای تبدیل می کند!

رسانه کلیک - نرم افزار TapMeasure با ترکیب دید کامپیوتری و واقعیت افزوده (AR) سریعترین و هوشمندانه ترین راه برای اندازه گیری فضای فیزیکی اطراف شما است. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن و دانلود آن همراه کلیک باشید.

نرم افزار TapMeasure آیفون شما را به متر حرفه ای تبدیل می کند!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید اندازه دقیق اشیا پیرامون خود مانند دیوار، کف، درب، پنجره و غیره، فاصله اشیا و انحراف آنها نسبت به یکدیگر را اندازه گیری کنید، ولی نداشتن ابزار اندازه گیری شما را از این کار باز دارد.

تیم Occipital نرم افزار قدرتمندی به نام TapMeasure را طراحی کرده اند که به صورت کاملا حرفه ای و دقیق این امکان را برای شما فراهم کرده و استفاده از آن شما را کاملا هیجان زده خواهد کرد!

نرم افزار TapMeasure یک اپلیکیشن جالب است که دید کامپیوتری و AR را ترکیب می کند و یک راه کاملا جدید برای اندازه گیری فضای اطراف به شمار می رود.

tapmeasure

امکانات نرم افزار TapMeasure

  • ساخت اتاق سه بعدی (3D) : مدل های 3D دقیق اتاق را ایجاد می کند که می توانید بلافاصله اندازه گیری و بررسی کنید و یا بعدا بازبینی کنید.
  • اندازه گیری سریع: اندازه گیری نقطه به نقطه را تنها با دو حرکت ضبط کنید.
  • سطح هوشمند: فریم های تصویری و آثار هنری کاملا به صورت خودکار هستند.
  • تشخیص هندسی: به طور خودکار اشیاء مستطیلی مانند درها، پنجره ها، آثارهنری و غیره را شناسایی می کند.
  • نمایش سریع: طرح های ساده ای از آیتم ها را روی دیوار یا کف ایجاد می کند.
  • به اشتراک گذاری آسان: امکان ارسال مدل 3D خود به تمامی سایت ها و صفحات اجتماعی
  • ارسال SketchUp: مدل 3D خود را به عنوان یک فایل SKP ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد که نسخه های رایگان SketchUp را مشاهده و ویرایش کنید.

نرم افزار تپ مژر به عنوان یک ابزار برای استفاده آسان از اندازه گیری روزمره طراحی شده است، اما برای افرادی از جمله طراحان داخلی، معماران، پیمانکاران، عوامل املاک و مستغلات، ارزیابان، عوامل بیمه و هر کسی که نیاز به مدل های سریع و تقریبی 3D و اندازه گیری دارد، نیز بسیار مناسب است.

از آنجا که TapMeasure از فناوری ARKit استفاده می کند، شما نیاز به یک دستگاه سازگار با فناوری ARKit مثل آیفون 7 یا مدل های جدیدتر دارید.

جهت دانلود نرم افزار می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود از اپ استور

ارسال نظر