با Tardisk Pear حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات مک‌بوک خود را افزایش دهید

اگر از مک‌بوک‎‌ها استفاده می‌کنید، احتمالا با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی اطلاعات مواجه شده‌اید. اما دیگر نگران این موضوع نباشید، چرا که Tardisk Pear این معضل را برطرف می‌کند.

با Tardisk Pear حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات مک‌بوک خود را افزایش دهید

شما با استفاده از Tardisk Pear و اتصال آن به شیار اس‌دی کارت (SD Card) مک‌بوک‌تان می‌توانید حافظه ذخیره‌سازی آن را به طرو ناگهانی تا 256 کیگابایت افزایش دهید. هنگامی که Tardisk Pear را به مک‌بوک خود متصل می‌کنید، مراحل کوتاهی به منظور نصب روند عملکرد آن بر روی دستگاه طی خواهد شد. نسخه دوم این محصول که در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شده از این نظر بسار ساده‌تر است و مراحل نصب آن بسیار ساده و بی دردسر انجام می‌شود.

این قطعه هم اکنون قابلیت سازگاری با مک‌بوک پرو، مک‌بوک پرو رتینا و مک‌بوک ایر اپل را دارد. شایان ذکر است که Tardisk Pear تنها دارای نخسه 256 گیگابایتی نبوده و نسخه 128 گیگابایتی آن نیز رونمایی شده است. شرکت Tardisk قیمت نسخه 128 گیگابایتی این محصول را برابر با 149 دلار و قیمت نسخه 256 گیگابایتی آن را برابر با 399 دلار در نظر گرفته است. هم اکنون افرادی که تمایل به خرید این محصول داشته باشند می‌توانند ز طریق سایت رسمی شرکت Tardisk نسبت به خرید آن اقدام کنند. در پایان باید اشاره داشته باشیم که کمپانی Tardisk بدنه این قطعه الکترونیکی و بسیار کوچک را از مواد آلومینیومی ساخته و این موضوع مقاومت آن را افزایش می‌دهد.

منبع: cnet

ارسال نظر