شرکت Target با استفاده از واقعیت افزوده اجناس خود را می‌فروشد!

رسانه کلیک - شرکت تارگت ماه‌ها است که از فناوری‌های پیشرفته در فروش محصولات خود استفاده می‌کند. کاربران اکنون می توانند از ویژگی واقعیت افزوده شرکت تارگت در خرید مبلمان دلخواه خود کمک بگیرند.

شرکت Target با استفاده از واقعیت افزوده اجناس خود را می‌فروشد!

ویژگی واقعیت افزوده شرکت تارگت (Target) در پلتفرم موبایل در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است تا مشتریان این شرکت بتوانند با استفاده از این فناوری، مبلمان مورد پسند خود را در خانه شبیه‌سازی و در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

به منظور استفاده از این ویژگی که با نام «See It In Your Space» شناخته می‌شود، کاربر باید از فضای مورد نظر خود عکس بگیرد، سپس مبلمان مورد نظر را با انتخاب گزینه See It In Your Space در تصویر قرار دهد. مبلمان به طور مجازی در عکس قرار می‌گیرد تا اندازه، مدل و طراحی آن بررسی شود. کاربر در صورت تمایل می‌تواند طرح‌های مورد پسند خود را ثبت و مقایسه و در نهایت اقدام به خرید کند.

در حال حاضر این ویژگی تنها از ۲۰۰ قلم کالا پشتیبانی می‌کند، اما تارگت اعلام کرده تا سال ۲۰۱۸، تعداد کالاها را افزایش می‌دهد.

مقامات این شرکت در رابطه با این قابلیت جدید اعلام کردند: «استفاده از نسخه desktop بسیار ساده و راحت‌تر بود، اما امروزه مردم از موبایل‌های خود در همه امور استفاده می‌کنند. در این مورد نیز اگر از مدلی خوششان آمد، بلافاصله گوشی خود را در می‌آورند و از آن عکس می‌گیرند؛ از این رو، تصمیم گرفتیم این فناوری را در نسخه های موبایلی ارائه دهیم».

ارسال نظر