نظارت تاکسیرانی روی اسنپ و تپ سی

رسانه کلیک – رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است که باید نظارت تاکسیرانی روی اسنپ و تپ سی ایجاد شود و در غیر این صورت با این سرویس‌های درخواست خودرو برخورد می‌شود.

نظارت تاکسیرانی روی اسنپ و تپ سی

به گزارش کلیک ؛ رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، محمد علیخانی در رابطه با سرویس‌های درخواست خودرو کرایه به صورت آنلاین با نام‌های اسنپ و تپ سی که در شهر تهران به صورت گسترده در حال فعالیت هستند، گفت: فعالیت سرویس‌های اسنپ و تپ سی که در حوزه درخواست آنلاین خودرو فعالیت دارند با توجه به بالارفتن تعداد کاربران و رانندگان هنوز مشخص نشده است و هر چند وقت یک بار یکی از ارگان‌های ذی ربط هویت این استارت آپ‌ها را خدشه دار می‌کند.

ساماندهی اسنپ و تپ سی

محمد علیخانی با اعلام خبر ساماندهی اسنپ و تپ سی اظهار داشت: معاون حمل و نقل شهرداری در حال پیگیری فرآیند ساماندهی استارت آپ‌های اسنپ و تپ سی است. همچنین آیین نامه‌ای با محوریت تاکسی‌های آنلاین قرار است توسط وزارت کشور تدوین شود.

ضرورت نظارت تاکسیرانی روی اسنپ و تپ سی

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این که نظارت تاکسیرانی در اسنپ و تپ سی یک ضرروت است، گفت: نظارت تاکسیرانی در اسنپ و تپ سی باید وجود داشته باشد و در صورت عدم همکاری اسنپ و تپ سی، مدیریت شهری با ابزارهایی که دارد با این سرویس‌ها مقابله می‌کند؛ در واقع هر شرکتی بخواهد خارج از نظارت شهرداری فعالیت داشته باشد، دیگر نباید انتظار داشت تا مدیریت شهری معنا پیدا کند.

اسنپ و تپ سی تولیداتی خوب

وی در رابطه با اشاره به اسنپ و تپ سی تصریح کرد: سرویس‌های درخواست خودرو کرایه به صورت آنلاین اسنپ و تپ سی ابداعات و تولیداتی بسیار خوب هستند و مخالفتی با فعالیت این سرویس‌های پر کاربرد و فراگیر وجود ندارد اما مسئله اصلی این است که نظارت تاکسیرانی در اسنپ و تپ سی باید وجود داشته باشد چرا که بدون بررسی دقیق صلاحیت رانندگان، احتمال هر گونه تخلف یا مشکل در اسنپ و تپ سی وجود دارد.

ارسال نظر