تست سرعت پورشه تایکان و سدان همتای آن

رسانه کلیک - بر اساس آخرین تصاویر و اخبار لو رفته از پورشه تایکان به نظر می‌رسد این خودرو لاکچری در آخرین مراحل آزمایشی برای ورود به بازار است.

تست سرعت پورشه تایکان و سدان همتای آن

علاوه بر این‌ها کارخانه این شرکت تائید کرده است که قرار است تا پایان سال جاری میلادی خودروهای جدید این شرکت وارد بازار خودرو شوند. پورشه اعلام کرده است که تمام تلاش خود را برای تولید و عرضه پورشه تایکان سری E انجام می‌دهد. دو ماه قبل نیز عکس‌هایی از تست سرعت این خودرو روی برف منتشر شد. اما عکس‌هایی که اخیرا منتشر شده است نشان می‌دهد تست سرعت این خودرو همراه با همتای سدان آن روی جاده‌ها در شرایط عادی انجام می‌شود.

تست سرعت پورشه تایکان مقایسه عکس‌های فعلی و قبلی نشان می‌دهد که بخش بزرگی از بدنه خودرو زیر یک لایه محافظتی پوشیده شده است و جزییات زیادی به غیر از چراغ‌های آن مشخص نیست. با این وجود باید گفت که طراحی ظاهری پورشه تایکان باید بر پایه طراحی ظاهری پورشه تایکان انجام شده باشد اما هنوز مشخص نیست ای خودرو از نظر قدرتی چه تغییراتی خواهد داشت.

آنچه مسلم است این است که قدرت آن باید چیزی در محدوده 530 تا 761 اسب بخار معدل 395 کیلووات تا 567 کیلووات باشد.

همان‌طور که گفته شد و اخبار منتشر شده حکایت می‌کنند این خودرو تا پایان سال جاری میلادی به بازار خودرو عرضه خواهد شد. البته گزارش دیگری منتشر شده است که گفته می‌شود تا پایان سال 2022 میلادی خودروهای تمام برقی پورشه به بازار عرضه خواهند شد.

پورشه همچنان سیاست قبلی خود را در خصوص منتشر نکردن جزییات خودروهای خود دنبال می‌کند و هنوز جزئیاتی از خودروهای تمام برقی خود منتشر نکرده است. به نظر می‌رسد با توجه به روند تولید خودرو در دنیا و جهت گیری اکثر خودرو سازان برای تولید خودروهای تمام برقی، پورشه نیز نمی‌خواهد از غافله عقب بماند و قطعاً به زودی در طی همین یکی دو سال آینده خودروهای تمام برقی خود را وارد بازار خواهد کرد.

ارسال نظر