اطلاعات جدید گوشی HTC 10 فاش شد؛ تا پیش از ماه می شاهد عرضه این گوشی نخواهیم بود!

ساعاتی پیش شاهد انتشار لیستی از اطلاعات گوشی HTC 10 در یکی از سایت‌های زیرمجموعه شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی بودیم. پیش بینی شده که این اطلاعات قابل اطمینان باشند.

اطلاعات جدید گوشی HTC 10 فاش شد؛ تا پیش از ماه می شاهد عرضه این گوشی نخواهیم بود!

اچ‌تی‌سی در جریان رویداد MWC 2016 یا همان "کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶" از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرد و قصد دارد که در روز دوازدهم همین ماه این محصول را معرفی کند. بنابراین تنها دو روز دیگر تا معرفی رسمی پرچمدار سال ۲۰۱۶ کمپانی اچ‌تی‌سی زمان باقی مانده است. بنا به گزارشات پیشین به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی پرچمدار جدیدش را با نام اختصاصی HTC 10 روانه بازار می‌کند. با این وجود این موضوع به طور رسمی از سوی این برند مورد تایید واقع نشده است. با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی HTC 10 سی شایعات و خبرهای مرتبط با این محصول نیز به شکل چشمگیری افزایش یافته و تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده است. اما به تازگی شاهد انتشار لیستی از مشخصات فنی این گوشی در یکی از سایت‌های زیرمجموعه شرکت اچ‌تی‌سی بودیم، از اینرو می‌توان انتظار داشت که این اطلاعات کاملا رسمی و قابل اطمینان باشند!

به گزارش کلیک، ظاهرا عرضه گوشی هوشمند HTC 10 از ماه می (May) آغاز می‌شود، اما پیش فروش این محصول در ماه آوریل صورت خواهد گرفت. این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی و اپراتورهای AT&T، T-Mobile، MetroPCS، Alaska Communications، Cricket، NET10 و Straight Talk & WalMart Family Mobile را به همراه خواهد داشت و در واقع قراردادهای رسمی با این اپراتورها دارد. در لیست ارائه شده، اشاره مستقیم به زیبایی بدنه و طراحی گوشی HTC 10 گردیده و گفته شده که این دستگاه از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند می‌شود. صفحه نمایش آن ۵٫۲ اینچی و از نوع Super LCD 5 خواهد بود، بنابراین گوشی هوشمند HTC 10 از نمایشگر AMOLED بهره‌مند نمی‌شود. علیرغم اینکه به وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی اشاره‌ای نشده، می‌دانیم که وضوح تصویر آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD خواهد بود. همچنین در اطلاعات فاش شده جدید، به بهره‌مندی نمایشگر این گوشی از پنل گوریلاگلس لبه خمیده اشاره مستقیمی شده است. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و نوع اولتراپیکسل ۲ تشکیل می‌شود که قابلیت فوکوس لیزری و OIS (لرزشگیر اپتیکال) را به همراه دارد. حافظه داخلی این محصول ۳۲ گیگابایتی خطاب شده و اسپیکرهای آن از نوع BoomSound Hi Fi Edition خواهند بود.

۱

همانگونه که می‌دانید، کمپانی اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۵ به هیچ وجه عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و میزان فروش محصولاتش بسیار ناچیز بود. پرچمدار سال ۲۰۱۵ این شکت تایوانی یعنی گوشی HTC One M9 فروش ناامیدکننده‌ای داشت و این امر سبب شد که درآمدهای بخش موبایل اچ‌تی‌سی به شدت کاهش پیدا کند. بحران مالی اچ‌تی‌سی تا جایی پیش رفت که حتی خبرهایی مبنی بر احتمال ورشکستگی این کمپانی منتشر شده بود. حال گوشی هوشمند HTC 10 که پرچمدار سال ۲۰۱۶ شرکت اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود نقش بسیار حیاتی در روند کسب درآمدهای این برند تایوانی ایفاء خواهد کرد. اگر اچ‌تی‌سی قصد دارد که همچنان به عنوان برندی قدرتمند در صنعت موبایل باقی بماند باید بتواند با رونمایی از گوشی هوشمند HTC 10 توجه کاربران را به سمت و سوی خود جلب نماید. به نظر شما با وجود رقیب‌هایی همچون سامسونگ، ال‌جی و ... کمپانی اچ‌تی‌سی و پرچمدار جدیدش تا چه اندازه می‌توانند در این راستا موفق عمل کنند؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر