TCL در نمایشگاه IFA از تبلت های Tab Max و Tab Mid رونمایی کرد

رسانه کلیک - کمپانی TCL در نمایشگاه IFA از تبلت های Tab Max و Tab Mid همراه با ایرپاد بی‌سیم و یک ساعت هوشمند رونمایی کرد.

TCL در نمایشگاه IFA از تبلت های Tab Max و Tab Mid رونمایی کرد

به نظر می‌رسد تبلت Tab Max با نمایشگر ۱۰.۳۶ جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد. پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی آن نیز حاشیه کمی دارد و از قلم دیجیتالی پشتیبانی می‌کند. این تبلت برای تماشای ویدیو و تماس تصویری کیفیت مناسبی دارد.

مشخصات سخت‌افزاری Tab Max نیز مشخص شده است. این تبلت از چیپست ۸ هسته‌ای مدیاتک MT8768T، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه و باتری ۸ هزار میلی آمپرساعتی برخوردار است. همچنین دوربین اصلی آن ۱۳ و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل هستند.

کمپانی TCL برای بهینه‌سازی جزئیات و اشباع رنگ‌ها از فناوری پردازش تصویر NXTVISION استفاده می‌کند. این دستگاه با LTE یا Wi-Fi سازگاری دارد و با قیمت ۲۹۹ و ۲۴۹ یورو به بازار عرضه می‌شود.

Tab Mid تبلت دیگری است که توسط TCL در نمایشگاه ایفا رونمایی شد. این تبلت از نمایشگری ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۹۰ پیکسل برخوردار است که برخلاف Tab Max حاشیه‌های تقریبا زیادی دارد. این مدل از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. چیپست مدیاتک از مودم X12 LTE با حداکثر سرعت ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه و هسته‌های پردازشی Kryo 260 با آرایش دو خوشه ای ۴+۴ برخوردار است که شامل ۴ هسته قوی و ۴ هسته کم مصرف می‌شود.

گفته می‌شود که دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. این تبلت که ۲۲۹ یورو قیمت دارد امکانات جذابی ارائه نمی‌کند. Tab Mid از باتری ۵۵۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت برخوردار است که برای یک تبلت با این ابعاد چندان مناسب نیست. تبلت های Tab Max و Tab Mid از نظر نرم‌افزاری از اندروید ۱۰ بهره می‌برند و تا پاییز سال جاری وارد بازار می‌شوند.

ارسال نظر