انتشار اولین ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی S23 اولترا

سامسونگ هنوز رسما خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ را معرفی نکرده است؛ اما تاکنون تمام مشخصات مربوط به قیمت گذاری، ارائه‌‌ی پیش سفارش و دردسترس بودن آن فاش شده است. حالا به‌گزارش سم‌موبایل، ویدیوی جدیدی در یوتیوب Agrawalji Technical منتشر شده که ادعا می‌کند اولین جعبه‌گشایی گلکسی اس ۲۳ اولترا در دنیا است.

انتشار اولین ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی S23 اولترا

سامسونگ هنوز رسما خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ را معرفی نکرده است؛ اما تاکنون تمام مشخصات مربوط به قیمت گذاری، ارائه‌‌ی پیش سفارش و دردسترس بودن آن فاش شده است. حالا به‌گزارش سم‌موبایل ، ویدیوی جدیدی در یوتیوب Agrawalji Technical منتشر شده که ادعا می‌کند اولین جعبه‌گشایی گلکسی اس ۲۳ اولترا در دنیا است.

کل ویدئو در نور کم ضبط شده است و به‌سختی می‌توان دید که آیا این گوشی واقعا گلکسی اس ۲۳ اولترا است یا نسل قبلی آن؛ چرا که هر دو گوشی تقریبا شبیه‌به‌هم به‌نظر می‌رسند. با‌این‌حال، برخی از کاربران توییتر از جمله افشاگر معروف، Ice Universe، به نکاتی از این ویدیو اشاره کرده‌ که باعث می‌شود کل ویدیو جعلی به‌نظر برسد. اگرچه شماره سریال و IMEI گوشی در ویدیو متعلق به گلکسی اس ۲۳ اولترا است؛ اما به‌راحتی می‌توان آن را جعل کرد.

خط آنتن روی فریم فلزی گوشی در بخش بالایی سمت راست در ویدیو به‌چشم می‌خورد؛ اما رندرهای مطبوعاتی گلکسی اس ۲۳ اولترا نشان می‌دهند که خط آنتن باید در بخش بالا سمت چپ باشد. Ice Universe به این موضوع اشاره کرده که فونت مشاهده‌شده در جعبه‌ی گلکسی اس ۲۳ اولترا در این ویدئو، نازک‌تر از فونت رسمی سامسونگ است. به‌نظر می‌رسد که این جعبه با استفاده از ظاهر گوشی و برخی مهارت‌های فتوشاپ چاپ شده است.

ارسال نظر