تعامل کاربران با چت‌بات بینگ مایکروسافت به 100 پیام در روز رسیده است

مایکروسافت که قبلاً تعداد سؤال‌های روزانه کاربران از چت‌بات بینگ را به 60 مورد محدود کرده بود، آن را تا 100 سؤال افزایش داد.

تعامل کاربران با چت‌بات بینگ مایکروسافت به 100 پیام در روز رسیده است

تقریباً 2 هفته از زمان معرفی بینگ جدید با نسخه‌ای پیشرفته از ChatGPT می‌گذرد. هرچند این سیستم موردتوجه بسیار زیادی قرار گرفته است، اما کاربران در طول تجربه آن با مشکلاتی مواجه شدند و همین امر باعث شد تا مایکروسافت درباره اشتباهات توضیح دهد و بگوید که جلسات چت طولانی‌مدت باعث بروز خطا می‌شود. در ادامه غول فناوری محدودیت‌هایی برای تعداد سؤال‌های روزانه مجاز کاربران از چت‌بات بینگ اعمال کرد که اکنون این میزان را افزایش داده است.

پیش‌نمایش عمومی اخیر مایکروسافت از نسخه جدید بینگ، گاهی با مشکلاتی مواجه شد؛ چت‌بات هوش مصنوعی آن به‌خصوص در جلسات طولانی، شروع به ارائه پاسخ‌های عجیب به کاربران می‌کرد. همین امر باعث شد تا هفته پیش، مایکروسافت محدودیت‌های سختی را برای این جلسات اعمال کند و ابتدا کاربران می‌توانستند حداکثر 50 سؤال در روز یا 5 سؤال در هر جلسه از چت‌بات بینگ بپرسند و سپس این میزان به 6 سؤال در طول یک جلسه و 60 پیام در طول روز افزایش یافت.

تغییرات جدید چت‌بات بینگ

حالا «میخائیل پاراخین»، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در توییتر اعلام کرده است که این شرکت به‌روزرسانی‌های جدیدی برای بینگ اعمال کرده که به‌عنوان بخشی از آن، محدودیت سؤال‌های روزانه به 100 مورد رسیده است.

پاراخین همچنین اعلام کرد که اکنون درخواست‌های مربوط به SERP (صفحه نتایج موتور جستجو)، دیگر جزو محدودیت نوبت‌های چت روزانه این سرویس محسوب نمی‌شوند. علاوه‌براین، مشکل محدودیت نوارهای کناری مرورگر Edge نیز برطرف شده است.

او اخیراً در توییت دیگری اعلام کرده بود که سیستم برچسب‌گذاری جدیدی راه‌اندازی شده که به‌موجب آن، شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در تعامل با چت‌بات بینگ خواهیم بود. بنابراین به‌نظر می‌رسد که محدودیت فعلی 100 سؤال در طول روز در آینده بسیار نزدیک افزایش پیدا خواهد کرد و مایکروسافت بهبودهایی را به سیستم خود اضافه کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر