تیک‌های آبی سیستم قدیمی توییتر در روز دروغ اول آوریل حذف می‌شود

 توییتر در خبری اعلام کرده است که از 1 آوریل (12 فروردین) تیک‌هایی آبی قدیمی این شبکه اجتماعی را از پروفایل کاربران حذف خواهد کرد. با‌این‌حال، با توجه به تاریخ وقوع این اتفاق نمی‌توان با اطمینان گفت که این خبر واقعی است یا پیشاپیش به استقبال دروغ اول آوریل رفته است.

تیک‌های آبی سیستم قدیمی توییتر در روز دروغ اول آوریل حذف می‌شود

اکانت Twitter Verified در توییتی اعلام کرده است که از تاریخ 1 آوریل تیک آبی قدیمی از کنار نام کاربران حذف خواهد شد، بنابراین کسانی که هنوز می‌خواهند تیک آبی داشته باشند، بهتر است به‌سراغ خرید اشتراک توییتر بلو بروند. این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که این شرکت ساعاتی قبل از عرضه جهانی اشتراک بلو خبر داده بود.

منتظر حذف تیک‌های آبی قدیمی توییتر باشیم؟

با توجه به این که بخش بزرگی از شخصیت ایلان ماسک ترول‌بودن است، دور از ذهن نیست که این خبر هم بخشی از شوخی جدید او باشد. به‌عبارت دیگر، مالک توییتر با این کار قصد دارد صرفاً کاربرانی را که تیک قدیمی دارند، بترساند.

بااین‌حال، ماسک از ماه‌ها پیش علیه سیستم تیک آبی قدیمی توییتر حرف زده و وعده حذف آن را داده بود. او باور دارد که این تأییدیه‌ها به‌شیوه‌ای غیرمنطقی و نامناسب به کاربران اعطا شده است. اندکی پس از عرضه سرویس توییتر بلو متنی برای تیک‌های قدیمی در نظر گرفته شد که می‌گوید: «این اکانت در سیستم سنتی تأیید شده است، و می‌تواند اکانتی برجسته باشد یا نباشد.»

در نتیجه، این احتمال وجود دارد که توییتر در 12 فروردین واقعاً به نمایش این تیک‌های آبی پایان دهد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، وجود تیک آبی صرفاً به معنای پرداخت هزینه ماهانه 8 دلاری خواهد بود و دیگر نمی‌تواند به کاربران نشان بدهد که چه اکانت‌هایی معتبر هستند.

گفتنی است که ماسک در ماه‌های اخیر شوخی‌های زیادی را انجام داده است، و جدیدترین اقدام او ارسال پاسخ خودکار با ایموجی پو به ایمیل‌هایی است که برای بخش مطبوعات این شرکت ارسال می‌شود.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر