احتمال عرضه شارژر دوگانه اپل با قابلیت شارژ سریع

اپل اخیرا با انتشار یک پست در صفحه رسمی خود، از ساخت شارژر دوگانه با قابلیت شارژ سریع ۳۵ وات خبر داده است. این دستگاه قابلیت شارژ همزمان دو گوشی آیفون را دارد.

احتمال عرضه شارژر دوگانه اپل با قابلیت شارژ سریع

شرکت کوپرتینویی سابقه چندان درخشانی در استفاده از فناوری شارژ سریع ندارد. بسیاری از رقیبان اپل مثل وان پلاس، شیائومی و اوپو شروع به ساخت شارژر‌های ۸۰ واتی کرده‌اند، حال آن که شرکت هنوز فناوری ۲۰ وات را در محصولات خود به خدمت می‌گیرد. اما ظاهرا اوضاع در حال تغییر است.

اپل چندی پیش پستی را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده و از ساخت شارژر ۳۵ واتی با دو پورت USB-C خبر داده است؛ وسیله‌ای که می‌تواند دو دستگاه آیفون را به طور همزمان شارژ کند. این پست پس از مدتی حذف شد اما از چشم کاربران دنیای مجازی مخفی نماند.

ایده ساخت شارژر‌های چندگانه مدت‌هاست که توسط شرکت‌های شخص ثالث اجرا می‌شود، اما اینکه اپل به فکر تولید چنین دستگاهی افتاده، یک پیشرفت بزرگ برای ساکنان کوپرتینو است.

متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره شارژر دوگانه اپل و تاریخ عرضه آن به بازار منتشر نشده است. با این حال انتظار می‌رود که این وسیله مختص اسمارت‌فون باشد نه مک.

پیش از این گزارش شده بود اپل در حال کار روی شارژر‌های گالم نیتریدی برای گوشی است که ضمن شارژدهی سریع‌تر، ابعاد کوچکتری دارند. باید منتظر ماند و دید صحت اخبار فوق چه زمانی تایید می‌شود.

ارسال نظر