کد خبر:1391098
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

مایکروسافت به بینگ چت تبلیغات اضافه می‌کند

مایکروسافت تأیید کرد که در حال افزودن تبلیغات به تجربه چت با نسخه جدید بینگ است و آن‌ها را به شیوه‌های مختلفی به نمایش می‌گذارد.

لحظه‌ای که تقریباً همه منتظرش بودند فرا رسید: مایکروسافت می‌خواهد به چت‌بات بینگ تبلیغات اضافه کند. این شرکت روز چهارشنبه در پستی اعلام کرد که مشغول بررسی روش‌های جایگذاری تبلیغات در صفحه چت است، بااین‌حال هنوز مشخص نیست که این تبلیغات چطور به نمایش درمی‌آیند.

«یوسف مهدی»، معاون سازمانی مایکروسافت در مطلبی در وبلاگ این شرکت نوشت که آن‌ها مشغول ارزیابی شیوه‌های افزودن تبلیغات به تجربه چت با بینگ هستند تا بخشی از این درآمد را با سایت‌هایی که محتواهایشان در پاسخ‌ها ارائه می‌شود، به‌اشتراک بگذارند.

از سوی دیگر «کیتلین رولستون»، مدیر ارتباطات مایکروسافت در گفت‌وگو با خبرگزاری ورج تأیید کرد: «بله، تبلیغات در بینگ جدید، به‌خصوص در بخش چت، نمایش داده خواهد شد (همان‌طور که در نتایج جستجوی سنتی نمایش داده می‌شد). از آن‌جایی که بینگ جدید در حالت پیش‌نمایش قرار دارد، ممکن است تفاوت‌هایی در شیوه نمایش این تبلیغات وجود داشته باشد. ما در حال ارزیابی فرصت‌های تازه برای ایجاد تجربه‌های تبلیغاتی جدید هستیم و در طول زمان اطلاعات بیشتری را به‌اشتراک می‌گذاریم.»

نمایش تبلیغات در بینگ چت مایکروسافت چه شرایطی دارد؟

 

مایکروسافت ظاهراً چند وقتی است که روی نمایش تبلیغات در بینگ چت کار می‌کند. در گزارش‌ها آمده بود که این شرکت این موضوع را با آژانس‌های تبلیغاتی هم مطرح کرده است. اگر می‌خواهید نمونه‌ای از تبلیغات احتمالی را ببینید، می‌توانید مثال بالا را در نظر بگیرید که توسط Debarghya Das در توییتر طراحی شده است. این تبلیغ در داخل نوشته‌ها قرار می‌گیرد و از طریق علامت کوچک Ad به اطلاع کاربر می‌رسد.

بااین‌وجود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم تفاوت‌های شیوه نمایش تبلیغات که رولستون به آن اشاره کرده است، شامل چه حالت‌هایی خواهد بود. از سوی دیگر، هنوز مشخص نیست که چه مقدار تبلیغات در چت‌ها نشان داده خواهد شد و مایکروسافت چگونه تصمیم می‌گیرد که در پاسخ به برخی سؤالات تبلیغ نشان دهد و در پاسخ به بقیه سؤالات اثری از تبلیغ دیده نشود.

نکته مهمی که این خبر برای ما به‌همراه دارد این است که اگر قبلاً درباره صحت پاسخ سؤالات شک و تردید داشتیم، به‌زودی باید حواس خود را جمع‌تر کنیم تا فریب تبلیغات را نخوریم.

 

منبع: دیجیاتو

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
نرخ بهره بین بانکی دوباره کاهش یافت

بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی برای سومین هفته متوالی...

بورسیه تحصیلی همراه اول برای نخبگان رشته‌های برق و کامپیوتر در دانشگاه تهران

همراه اول در راستای حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد در مقطع کارشناسی...

اثر سفرهای بلندمدت فضایی بر مغز فضانوردان

بررسی جدید پژوهشگران آمریکایی نشان می‌دهد که ماموریت‌های طولانی و سفرهای...

فیروز نادری، دانشمند ایرانی و یکی از مدیران ارشد سابق ناسا، در سن 77 سالگی درگذشت

دکتر فیروز نادری که از نزدیک به دو هفته پیش به علت حادثه‌ای در بیمارستانی در...

روش جدیدی برای آزمایش سلامت نوشیدنی‌های مالت غیرالکلی

پژوهشگران دانشکده شیمی دانشگاه تهران، به روش جدیدی برای آزمایش سلامت...

ازدواج یک زن با روبات چت هوش مصنوعی!

یک زن پس از اینکه روبات چت هوش مصنوعی ادعا کرد که او را قضاوت نمی‌کند،...

مارک زاکربرگ: هدست ویژن پرو اپل هیچ رویکرد جادویی ندارد

زاکربرگ در سخنرانی خود برای کارمندان متا، به گران‌بودن هدست اپل اشاره کرد و...

متا اولین تصویر رسمی از اپلیکیشن رقیب توییتر را منتشر کرد

این برنامه که اساساً شبیه به اینستاگرام است، با اسم رمز «Project 92» شناخته...

پنج ترفند ساده برای مسدود کردن ایمیل‌های اسپم در Gmail

افراد به طور متوسط روزانه ۴ تا ۵ ایمیل اسپم دریافت می‌کنند که حذف جداگانه...

ادوبی مدل هوش مصنوعی مولد Firefly را در دسترس سازمان‌ها قرار می‌دهد

هزینه استفاده از Firefly برای سازمان‌ها هنوز اعلام نشده و ادوبی آن را براساس...